Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین نظری جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به نیاز استان به مواد ضدعفونی کننده دست با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش بر این است که از ظرفیت تولید استان برای تولید مواد ضدعفونی کننده دست استفاده شود.

وی گفت: این شرکت، تولید آب معدنی را لغو کرده و با صدور مجوز از سوی این سازمان و معاونت غذا و داروی اهواز به تولید مواد ضدعفونی کننده دست مشغول و از امروز جمعه وارد مدار تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری ادامه داد: این شرکت متعهد به تولید ۱۵ هزار بطری ۵۰۰ سی سی مواد ضدعفونی کننده ۷۰ درجه ضدعفونی کننده دست در روز شده تا در تامین محلول ضدعفونی کننده دست مورد نیاز خوزستان و سایر استان ها فعالیت داشته باشد.

رییس سازمان صمت استان با اشاره به اینکه الکل مورد نیاز این شرکت توسط الکل رازی تامین می شود ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان پنج خط تولید مواد ضد عفونی کننده در استان راه اندازی شده است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان تقاضا برای خرید مواد ضدعفونی کننده دست از سوی مردم افزایش یافته است به همین دلیل سازمان صمت استان و معاونت غذا و داروی اهواز از ظرفیت تولید کنندگان استان برای تولید مواد ضد عفونی کننده دست استفاده کرده است و تا کنون پنج خط تولید مواد ضد عفونی کننده دست در استان راه اندازی شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۵۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا در استان ثبت شده و ۱۴ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تولید داخلی پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تولید داخلی ویروس کرونا تولید داخلی مواد ضدعفونی کننده دست ویروس کرونا تولید مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو

اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر