Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری گفت: ضد عفونی کردن مساجد و حسینیه‌ها، معابر و اماکن عمومی مانند برخی بانک‌ها، ادارات و مراکز تجمع مردمی با کمک گروه‌های محله‌محور و دستگاه‌های اجرایی در دست انجام است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مهدی هنری» روز جمعه در گفت و گویی افزود: بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر از جهادگران استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیج شدند و همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم همکاری با دستگاه‌های متولی در پیشگیری، مشاوره و آگاه‌سازی مردم با ظرفیت گروه‌های جهادی، قرارگاه جهادی مقابله با کرونا در استان شکل گرفت.

 

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی بومی و گروه‌های محله‌محور پایگاه بسیج نسبت به تهیه طرح توجیهی اقدام و از ابتدای هفته جاری فعالیت خود را آغاز کردند.

 

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۶۳۰ مسجد، حسینیه و فضای آموزشی و بیش از ۱۶۰ مورد از اماکن عمومی و معابر استان تاکنون ضد عفونی شده و این برنامه تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

وی از توزیع بیش از ۴۰۰ لیتر مواد ضد عفونی و اقلام بهداشتی بین مردم مناطق محروم خبر داد و افزود: همچنین از ظرفیت کارگاه‌های خیاطی اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان برای تولید ماسک استفاده می‌شود.

 

وی اظهار داشت: اولین گام در شهرستان قاینات با پیگیری فرماندهی سپاه شهرستان و هماهنگی با شبکه بهداشت سه کارگاه تولید ماسک در شهر قاین، خضری و اسفدن شروع به فعالیت کرد.

 

هنری گفت: این کارگاه‌ها در مجموع روزانه قابلیت دوخت حداقل سه هزار ماسک را دارند و پس از تولید، ماسک‌ها برای استریل شدن در اختیار شبکه بهداشت گذاشته شده و پس از بسته‌بندی بخشی به صورت رایگان بین مردم مناطق محروم توزیع می‌شود و بخشی با هزینه تمام شده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: با پیگیری صورت گرفته، پس از تامین پارچه مورد تایید بهداشت تا ابتدای هفته آتی کارگاه‌های تولید ماسک در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی مساجد خراسان جنوبی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی