Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز خبر داد فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت: برابر نیاز محیط سربازی به ماسک‌های بهداشتی، خط تولید چتر‌های پرش را به خط تولید ماسک‌های بهداشتی تغییر داریم. تاریخ انتشار: 22:26 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۴۱۹

 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سرهنگ «زرین‌کلا» فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت: کارکنان پایور، خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه که در پادگان‌ها به خدمت مقدس سربازی مشغول هستند نیاز به تجهیزات اولیه پیشگیری از ویروس کرونا دارند که ماسک‌های بهداشتی جزو ضروریات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز نیاز است که در مقابله با ویروس کرونا تمام تجهیزات را پای کار آوریم افزود: بلا فاصله بعد از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، خط تولید چتر‌های پرش تیپ ۵۵ هوابرد را به خط تولید ماسک‌های بهداشتی تغیر داده ایم.

سرهنگ زرین کلا ادامه داد: ارتباط خوبی با مسولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز داریم و چنانچه آن‌ها نیاز داشته باشند ظرفیت در تیپ ۵۵ هوابرد وجود دارد که در آینده از ماسک‌های بهداشتی در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز افزود: تمام تلاش ما در مرحله اول حفظ کارکنان پایور و به خصوص سربازان عزیز هستند که امانت‌های خانواده‌های بزرگ ایران هستند.

وی در خصوص ضد عفونی کردن اماکن تیپ ۵۵ هوابرد نیز گفت: روزانه تمام اماکن، آسایشگاه‌ها، خبازخانه، محیط و تمامی دفاتر را با تجهیزات، ضد عفونی می‌کنیم و این اطمینان را به خانواده ها‌ی کارکنان وظیفه می‌دهیم که محیط و محل کارکنان وظیفه کاملا ضد عفونی شده است.

بیشتر بخوانید نیروهای بسیج تا زمان شکست ویروس کرونا در کنار مردم و مدافعان بهداشت کشور حضور خواهند داشت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کروناویروس ارتش فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد ماسک های بهداشتی ویروس کرونا خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی