Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@06:10:13 GMT

استاندار: روند ابتلا به کرونا در قم صعودی است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۷۹۳۳

استاندار: روند ابتلا به کرونا در قم صعودی است

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، بهرام سرمست بیان کرد: لغو شدن تعطیلی امروز شنبه ۱۷ اسفند مختص به قم نبود بلکه برای همه کشور بود و تصمیمات مدیریت بحران بلندمدت نیست، بلکه تصمیماتی اقتضایی و لحظه‌ای است.

 استاندار قم همچنین در مورد درخواست برخی از خبرنگاران قم برای برگزاری نشست خبری فوق‌العاده ویژه بحث ویروس کرونا، افزود: نشست خبری هم می‌گذاریم چرا که معتقدیم دنیا، دنیای رسانه است و مانعی برای این کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استان قم به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان بارها با هشدار نسبت به صعودی بودن روند ابتلا به ویروس کرونا، خواستار رعایت توصیه‌های بهداشتی و پزشکی بویژه پایبندی به قرنطینگی خانگی و عدم خروج غیرضروری از خانه تاکید کرده‌اند.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت تا ساعت ۱۴ امروز ۴ هزار و ۷۴۷ تن در ۳۱ استان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ازاین‌بین نتیجه آزمایش یکهزار و ۲۳۴ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام‌شده است.

همچنین از قطعی شدن اولین نتیجه آزمایش کرونا در ایران در ۳۰ بهمن‌ماه تاکنون ۹۱۳ بیمار بهبودیافته و ۱۲۴ تن فوت کرده‌اند، تهران، قم، گیلان، اصفهان و مرکزی بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس در ۲۴ ساعت گذاشته را داشته‌اند.

در قم تاکنون دست‌کم ۳۰ تفر جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست‌داده‌اند و بیش از یک هزار نفر مبتلا و یا مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند.  

بیماری کرونا از نظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان فقط باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

کد خبر 490004 برچسب‌ها بهداشت عمومی كرونا در ايران استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بهداشت عمومی كرونا در ايران استان قم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در سطح دوم لیگ هلند، دو تیم رودا و کامبور مصاف یکدیگر رفتند و تیم رودا می‌دانست که می‌تواند با پیروزی در این بازی و شکست خرونیخن مقابل تل استار در بازی همزمان می‌تواند صعودشان را به سطح اول هلند جشن بگیرند. 

این در شرایطی است که تیم رودا در هفته پایانی باید مقابل خرونیخن به میدان برود و این همان موضوعی است که هواداران زرد و مشکی پوشان را به تلاطم انداخته بود.

تیم رودا در بازی خود مقابل کامبور با دو گل جلو افتاده بود و در بازی همزمان خرونیخن در دقیقه نخست از تل استار عقب افتاده بود. 

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی هواداران پرشور رودا، با توجه به برتری دو بر صفر مقابل حریف و همچنین شکست یک بر صفر رقیب سبزپوشان در بازی همزمان، موجب شد به زمین بریزند و ابراز خوشحالی کنند.


البته این خوشحالی دوام چندانی نداشت و درست و مانند اتفاقاتی که برای تیم تراکتور تبریز در فصل ۹۳/۹۴ افتاد، هواداران رودا حس و حالی مشابه با آنها را تجربه کردند؛ چرا که در دقیقه ۹۵ ونبرگن موفق شد گل تساوی تیمش را در بازی همزمان به ثمر برساند تا صعود رودا به بازی مستقیم مقابل خرونیخن در هفته پایانی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت صعودی شد
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت