Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه گفت: همشهریان هنگام مراجعه به پمپ بنزین‌ها حتما باید دستکش یک‌بار مصرف و یا پلاستیکی همراه داشته باشند ضمن اینکه به تمامی جایگاه‌داران ابلاغ شده که سوخت‌گیری باید توسط اپراتورها انجام گیرد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

احمدمجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور  شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی دو اقدام اساسی را انجام داده است که مورد اول تغییر ساعات کاری کارکنان اداری براساس نامه‌های ارسالی از وزارت، ضد عفونی اداره و تجهیزات و انبارها و مورد بعدی ضدعفونی جایگاه‌های سوخت و نظارت و بازرسی بر عملکرد آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های سوخت در استان اشاره کرد و گفت: به تمامی جایگاه‌داران تاکید شده که دستمال کاغذی و دستکش یک‌بار مصرف یا پلاستیکی در جایگاه موجود باشد و نیز نظارت روزانه توسط بازرسی شرکت نفت به صورت منظم انجام می‌گیرد تا کار ضدعفونی و رعایت موارد بهداشتی به صورت دقیق انجام گیرد .

اخبار فنی خودرو| نکات مهم برای اطمینان از سلامت پمپ بنزین خودروگزارش تسنیم از پسابنزین در یزد| گلایه متصدیان پمپ بنزین‌ها از مردم / چرا باید چوب بی‌تدبیری دولت را ما بخوریمنخستین تغییر در پمپ بنزین‌های تهران در آستانه الزامی شدن کارت سوخت شخصی+ عکس

مدیر عامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه افزود: تهیه مواد ضدعفونی کننده و دستکش یک‌بار مصرف  بر عهده جایگاه ‌داران بوده اما برای اطمینان بیشتر و برای اینکه این ویروس به طور کامل ریشه‌کن شود همشهریان نیز باید همکاری لازم را با جایگاه‌داران داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این زمینه گفت: اولویت سوختگیری در جایگاه‌ها بر عهده اپراتورها بوده و در استان روزانه 170 هزار مراجعه کننده به پمپ بنزین‌ها وجود دارد و اگر این کار توسط اپراتورها انجام گیرد نیاز به اپراتور بیشتری است و سطح تماس در چند مرحله و امکان انتقال ویروس و آلودگی بیشتر می‌شود بنابراین اگر هر راننده خودرو از دستکش یکبار مصرف خود برای سوختگیری وسیله نقلیه‌اش استفاده کند هم رعایت بهداشت فردی کرده و هم احتمال انتقال ویروس بسیار کم خواهد بود.
 
مجرد ضمن اشاره دوباره بر سوختگیری توسط اپراتورها تصریح کرد: در این برهه زمانی توصیه اصلی بر سوختگیری توسط اپراتورها بوده و تا مشارکت خود مردم در این مورد نباشد، این مهم اتفاق نمی افتد و انتظار می‌رود مردم با همکاری کردن، رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری در این مبارزه نیز پیروز خارج شوند.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسط اپراتورها پمپ بنزین ها جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی

فرشته صادقی‌نسب مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مبارزه با عوامل خسارت‌زا در سطح ۲۴۶ هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده که ۲۶۱ هکتار آن مربوط به بیماری برگی زنگ زردگندم است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جوی مناسب برای ایجاد و گسترش بیماری برگی بویژه زنگ زردگندم در مزارع غلات استان، لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری هرچه سریع‌تر اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص کانون‌کوبی و سم‌پاشی مزارع با سموم توصیه شده به کشاورزان انجام دهند.

صادقی‌نسب اضافه کرد: با توجه به نقش بیماری‌ها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری شود.

به گفته وی، عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه‌های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی