Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: با توجه به تعطیلی اخیر دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای مساعدت هرچه بیشتر با دانشجویان، زمان جدید برای حذف و تعویض دروس نیمسال دوم 99-1398 اعلام شد.

محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت گوبا خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام زمان جدید حذف و تعویض دروس نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ گفت: با توجه به تعطیلی اخیر دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای مساعدت هرچه بیشتر با دانشجویان، زمان جدید برای حذف و تعویض دروس نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه ۹۸ حذف و تعویض دروس که غیر قابل تمدید است

وی افزود: بر اساس اعلام مدیریت آموزشی دانشگاه و با توجه به ضرورت تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه طبق تقویم آموزشی، پس از رایزنی با روسای ادارات آموزش، روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه ۹۸ به عنوان بازه زمانی غیر قابل تمدید حذف و تعویض دروس نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ تعیین شده است.

* مدیران گروه ها و همکاران اداره آموزش دانشکده ها پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند

نصرتی تصریح کرد: از مدیران گروه ها و همکاران اداره آموزش دانشکده ها در خواست می شود به نحوه شایسته پاسخگوی سوالات و درخواست های احتمالی دانشجویان در مهلت تعیین شده باشند و نظارت و اطلاع رسانی لازم به گروههای آموزشی و آن دسته از دانشجویان که در مهلت مقرر (۴ و ۵ اسفند ۹۸) موفق به حذف و تعویض دروس نشده اند با دقت و در اسرع وقت انجام پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه آموزش ویروس کرونا زمان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) نهم اردیبهشت ماه در واکنش به تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

وی افزود: نه به اشغالگری در فلسطین و نه به نسل‌کشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک مطالبه جهانی است. با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان گفت: هر کس در مقابل آن بماند، زیر آوار فروپاشی صهیونیسم خواهد ماند.

در روز‌های اخیر تعداد قابل توجهی از دانشگاه‌های آمریکا و همچنین دانشگاه‌هایی در اروپا از جمله فرانسه، یونان و آلمان شاهد برگزاری تظاهرات و تجمعات در حمایت از مردم فلسطین بود.

تظاهراتی که با برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا روبرو شد و پلیس این کشور در دانشگاه‌های مختلف اقدام به بازداشت تعدادی از دانشجویان معترض کرد.

در همین ارتباط پلیس ایالت ایندیانا از بازداشت۲۳ دانشجوی معترض به جنایات رژیم اسرائیل به اتهام برپایی چادر‌های تحصن در محوطه دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد