Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@21:44:16 GMT

ضدعفونی قطارهای حومه ای ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۹۲۸۷

ضدعفونی قطارهای حومه ای ادامه دارد

معاون مسافری راه آهن گفت: قطارها با نظارت بازرسان وزارت بهداشت ضدعفونی شده و در راستای خدمت‌رسانی مناسب‌تر آماده هستند.

 

به گزارش پول نیوز، میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا به صورت کامل خدمات دهی به مسافران انجام می شود، گفت: قطارهای حومه‌ای بین شهری مانند روال روزهای گذشته سفر انجام می دهند اما برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این قطارها به صورت کامل ضدعفونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسافری راه آهن اظهار کرد: تا زمانی که مسافر برای این قطارها وجود داشته باشد خدمت رسانی به صورت کامل به مسافران انجام می شود و مشکلی از لحاظ خدمت رسانی وجود ندارد.

موسوی یادآور شد: این قطارها با نظارت بازرسان وزارت بهداشت ضدعفونی شده و در راستای خدمت‌رسانی مناسب‌تر آماده هستند، قطارهای حومه ای همانند روال سابق هر روز اقدام جابه‌جایی مسافران می‌کنند.

معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه شرکت راه‌آهن از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا اقدام به ضد عفونی کردن محیط های خود به ویژه محیط راه آهن کرده است، گفت: علاوه بر قطارهای حومه ای تمامی قطارهای بین شهری به صورت کامل با نظارت وزارت بهداشت ضدعفونی می شوند.

معاون مسافری راه آهن تصریح کرد: تا زمانی که مسافر برای جا به جایی قطار وجود داشته باشد اقدامات و ارائه خدمات به مسافران به ویژه در شهرهای حومه ای اطراف را انجام خواهیم داد.

موسوی اظهار کرد: با توجه به افزایش‌ شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف حمل ونقل ریلی مانند سایر بخش های حمل ونقلی با مشکل محدودیت رو به رو شده است ، افزود: انجام قطارهای مسافری تهران_ وان تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

او بیان کرد: این بخش حمل ونقلی هم مانند سایر بخش ها با مشکل مواجه شده و کشور ترکیه مرزهای ریلی خود را بسته است.

معاون مسافری راه آهن توضیح داد: با توجه به محدودیت هایی که ایجاد شده این تردد ها متوقف شده اما سعی خواهیم کرد با رایزنی ها این مشکل را برطرف کنیم. فعلا بلیت های در این مسیر به فروش نمی رسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا قطارهای حومه ای ضدعفونی حمل ونقل ریلی قطار معاون مسافری راه آهن شیوع ویروس کرونا قطارهای حومه ای خدمت رسانی صورت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود

به گزارش همشهری آنلاین، پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد. این مسیر ریلی _تونلی از آن جهت حائز اهمیت است که با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود. در جریان اقداماتی که برای بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق مدنظر قرار گرفته، موضوع اتصال این پردیس مسافری به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری است. پروژه توسعه شرقی خط ۲ که اتفاقاً به پایانه جدید شرق ختم می شود، در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت مصوب شده است اما مسیر و محل ایستگاههای آن باید مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و مجوزهای لازم را دریافت کند.

عملیات توسعه شرقی خط ۲ مترو شروع و حدود ۱۴۰۰ متر از این مسیر حفاری و تونل سازی شده و با حفر ادامه تونل به میزان تقریبی ۳۶۰۰ متر عملاً از ایستگاه فرهنگسرا به پردیس مسافری شرق دسترسی ایجاد می شود؛ حتی جانمایی ایستگاه پایانی این مسیر در طبقه منفی یک ساختمان اصلی پایانه جدید شرق هم صورت گرفته است.

در صورت تکمیل مطالعات مربوطه، اخذ مجوزهای لازم و تامین به موقع منابع مالی، امکان اتصال ایستگاه مترو فرهنگسرا به پایانه جدید شرق تا پایان سال آینده وجود دارد. البته بررسی های لازم جهت ایجاد دیگر مدهای حمل و نقل عمومی تا پردیس مسافری شرق نیز در حال انجام است و اگر امکان سنجی های صورت گرفته تایید شود، می توان به راه اندازی سایر سیستم های حمل و نقلی مثل قطار سبک شهری (ال آر تی) در این مسیر هم تدابیری اندیشید.

کد خبر 848739 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مترو خط ۲ شهردارى تهران تهران مترو تهران

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • فیلم| لکوموتیو، واردات یا تولید داخل
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود