Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن پارا دوومیدانی از رکوردهای ثبت شده توسط ملی‌پوشان در اردوی جزیره کیش ابراز رضایت کرد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دوومیدانی درباره اردوی تیم ملی اظهار داشت: سومین مرحله اردو تیم ملی به میزبانی کیش برگزار شد و ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه وضعیت اردوها نسبت به گذشته بهتر شده است، چرا که ورزشکاران به صورت متمرکز و تحت نظارت مربیان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این اردوها برخی از ملی‌پوشان رکوردگیری داشتند که از نتایج ثبت شده راضی هستم و خوشبختانه با نظارت بیشتری که روی عملکرد ورزشکاران صورت گرفته باعث افزایش آمادگی آنها شده است.

رضایی درباره مسابقات بین‌المللی امارات گفت: این رقابت‌ها قرار بود آخر اسفند ماه برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد.

وی درباره رقابت‌های باشگاه های کشور در رده جوانان عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاری این رقابت‌ها در اسفند ماه لغو شد، اما بر اساس تقویم ورزشی سال آینده مسابقات به طور حتم در تابستان برگزار می‌شود و حکم انتخابی تیم ملی را برای ورزشکاران دارد.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی در پایان گفت: در اواخر فروردین ماه سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را برگزار می‌کنیم که آخرین انتخابی تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو خواهد بود.

لغو مسابقات دوومیدانی معلولان فزاع به دلیل شیوع کرونا

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش جانبازان و معلولین دوومیدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین دوومیدانی ورزش جانبازان و معلولین دوومیدانی رئیس انجمن ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران