Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تاکتیک میان دو بازیکن لیورپول در اواسط ماه ژانویه منجر به گل دوم این تیم برابر منچستریونایتد شد.

طرفداری- آلیسون بکر، دروازه بان باشگاه لیورپول در خصوص پاس های بلند خود برای مهاجمان صحبت کرد.

در جریان پیروزی 2-0 لیورپول برابر منچستریونایتد، در حالی که بازی با نتیجه 1-0 پیش می رفت، در دقایق پایانی مسابقه آلیسون بکر با پاسی بلند محمد صلاح را صاحب توپ کرد و وی در شرایط تک به تک با دخیا، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از لیورپول اکو، آلیسون در مورد این تاکتیک میان او و صلاح گفت:

ما روی این ضربات بلند در تمرینات کار می کنیم؛ هرچند که این چیزی نیست که مرتبا در خصوص آن صحبت کنیم. ما زمان زیادی را در تمرینات کنار یکدیگر سپری می کنیم و ارسال پاس بلند از جانب من، چیزی است که روی آن تمرین زیادی می کنم و در طول دوران حرفه ای خود، این کار را انجام داده ام. محمد صلاح نیز از این موضوع آگاه است و می داند من توانایی ارسال پاس بلند به او را دارم و من نیز در این خصوص با او صحبت می کنم. البته این پاس های بلند به این بستگی دارد که بازیکنان هجومی بیشتری برای آن توپ بدوند.

دروازه بان برزیلی اضافه کرد:

واضح است که من توانایی ارسال چنین پاس هایی را دارم و این چیزی است که انجام داده ام. البته دوندگی صلاح، مهم ترین فاکتور در این موضوع است. من دویدن او را که می بینم، فقط پاس را به همان سمت ارسال می کنم. این همان چیزی است که روی گل صلاح به منچستریونایتد رخ داد. بنابراین این مسئله قطعا از تمرین نشات می گیرد و تصادفی نیست و امیدوارم شاهد گل های بیشتری روی این تاکتیک باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس خواننده چینی باعث مرگش شد

 به گزارش تابناک،رسانه‌های عربی خبر دادند این خواننده چینی بعد از آنکه لباسش زیر پایش گیر کرد روی سن به زمین خورد و درجا جان داد.

به نوشته این رسانه‌ها، خواننده زن ۳۱ ساله محلی در حالی که دو ترانه از برنامه خود را در جشنی به مناسبت نودمین سالگرد تولد یکی از افراد خارجی مقیم شهر چونگ چینگ اجرا کرده بود ناگهان به روی سن افتاد و بعد از برخورد سرش دیگر از جای خود بلند نشد.

حاضران که برای بلند کردنش به روی سن رفته بودند، از همان دقایق اول اعلام کردند او نفس نمی‌کشید و تمام تلاش‌ها برای احیای او نیز با شکست مواجه شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • جواد خیابانی: هیچ کدام از تیم های بالای جدول شایسته قهرمانی نیستند / فیلم
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • (ویدئو) چه اتفاقی برای نتانیاهو خواهد افتاد؟