Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان بهداشتی در آمریکا از کاهش تعداد تلفات ناشی از ویروس کرونا در جهان در آینده خبر دادند. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از هیل، بعد از اظهارات تکان دهنده رئیس سازمان بهداشت جهانی درباره برآورد تعداد تلفات ناشی از ویروس کرونا که حدود 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد اعلام شد و بسیار بالاتر از تلفات ناشی از آنفولانزای فصلی بود کارشناسان هشدار دادند که آمار ارائه شده از سوی تدروس آدانوم قبریسوس هشدار دهنده بوده و احتمالا باتوجه به اینکه تعداد بیشتری از مردم مورد آزمایش و درمان این ویروس قرار می‌گیرند، این آمار تغییر خواهد کرد.

جنیفر نوزو، محقق ارشد مرکز امنیت بهداشتی دانشگاه جان هابکینز در این باره گفت: ما باید خود را برای بدترین موارد آماده کنیم. این واقعیت دارد اما در عین حال در آینده شاهد آمار واقعی خواهیم بود.

کرونا نمایندگان مجلس آمریکا را دورکار می‌کندنیویورک تایمز: لندن برای مقابله با کرونا آماده نیست

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی بیش از 95 هزار مورد کویید 19 در سراسر جهان گزارش شده که از بین آنها 3300 نفر جان خود را از دست داده‌اند. این آمار هر روز در آمریکا با انتشار ابتلای افرادی جدید درحال افزایش است به طوری که تاکنون دستکم 162 مورد ابتلا در 18 ایالت  مورد تایید قرار گرفته و 14 نفر نیز براثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

با اینحال کارشناسان معتقدند هرچه مدت شیوع این ویروس بیشتر ادامه داشته باشد، میزان مرگ و میر ناشی از آن کاهش خواهد یافت.

نوزو با بیان اینکه این ویروس گروه خاصی از مردم را هدف قرار داده گفت وضعیت سلامتی میزبان و اینکه او بیمار باشد یا خیر در ابتلای او به ویروس تاثیرگذار است.

دونالد ترام نیز روز چهارشنبه نسبت به اظهارات رئیس سازمان بهداشت جهانی درباره میزان مرگ و میر ناشی از این ویروس واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز گفت: به نظرم 3.4 درصد واقعا رقم نادرستی باشد و این تنها حدس من است اما براساس  ابتلای بسیاری از افراد به ویروس کرونا باید گفت که بسیاری از مردم به صورت ملایم به این ویروس مبتلا می‌شوند و به سرعت بهبود می‌یابند.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا تلفات ناشی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه