Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@16:35:39 GMT

کشف ۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی و ۶۵۰۰ عدد ماسک در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۰۸۴۹

کشف ۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی و ۶۵۰۰ عدد ماسک در ملایر

کامرانی صالح ، از کشف اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان ملایر خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سردار "کامرانی صالح" گفت: در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده که این روز ها به علت شیوع بیماری کرونا مورد تقاضای شهروندان می باشد، مقابله با احتکار این نوع اقلام در دستور کار ماموران در سطح استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی همدان  افزود: در این راستا روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ملایر در بازرسی از واحدهای صنفی توانستند تعداد قابل توجهی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را از 5 واحد صنفی متخلف کشف کنند.

 

سردار کامرانی صالح بیان داشت : در این راستا 350 هزار عدد دستکش ، 7500 عدد ماسک بهداشتی ، 1000 عدد ژل کننده ، 500 لیتر محلول ضد عفونی و 150 لیتر الکل را کشف شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به ارزش 3 میلیارد ریالی این اقلام برابر نظر کارشناسان افزود: دراین رابطه  5 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه گفت: پلیس استان اجازه نخواهد داد که عده ای سود جو در این مقطع حساس اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار کنند و با قاطعیت با این گونه افراد برخورد می کند و از شهروندان هم می خواهیم این گونه موارد را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

كشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در ملایر

 

فرمانده انتظامي استان همچنین  از كشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناك و غيرمجاز در عمليات مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.

 

سردار " کامرانی صالح " ، افزود: در راستاي اجراي طرح تشديد مقابله با قاچاق مواد محترقه و پيشگيري از فعاليت مجرمانه قاچاقچيان در رابطه با خريد، فروش و توزيع اين مواد، مأموران پلیس آگاهی ملایر در یک عمليات جداگانه موفق به كشف 50 هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناك و غيرمجاز شدند.

 

وي با اشاره به اينكه مواد محترقه كشف شده در يك باب منزل مسكوني در شهر ملایر دپو شده بود، افزود: در ارتباط با كشفيات به دست آمده 2 قاچاقچي دستگير و تحويل مقام قضايي شدند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد محترقه استان همدان فرمانده انتظامی اقلام بهداشتی کامرانی صالح مواد محترقه هزار عدد ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۵هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی کشف و توقیف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ یدالله دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی استان به 2 دستگاه تریلی مشکوک شده جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی خودروها، مقدار 25 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق و خارج از شبکه توزیع به‌ارزش 10 میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 096300  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد

کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در نهبندان  

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس مسافربری تعدادی لپ‌تاپ و تبلت خارجی، چرخ خیاطی و انواع پارچه خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال  برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

عرب خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروهای انتظامی ضروری است. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد