Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: رسانه ها در شرایط بحرانی باید نقش خود در آگاه سازی جامعه را به درستی ایفا کنند تا مردم از تصمیمات و اقدامات صورت گرفته مطلع شوند و سودجویان نتوانند با تشویش اذهان عمومی نظم جامعه را برهم زنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر سعید ناجی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان، افزود: اخبار در شرایط بحرانی به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی توسط سودجویان، باید کامل و به موقع از سوی رسانه ها منتشر شود که این امر نیازمند مشارکت مسئولان و اصحاب رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی اصافه کرد: هماهنگی میان مسئولان و رسانه ها یک ارتباط دو سویه است که باید از هر دو طرف مورد توجه و تقویت قرار گیرد.   ناجی با بیان اینکه در شرایط بیماری کرونا در استان به دلیل هشدار های علوم پزشکی از برگزاری مستمر نشست خبری برای رسانه ها معذور هستیم، افزود: رسانه ها می توانند اطلاعات مورد نیاز را از مرجع تخصصی این بیماری یعنی علوم پزشکی به طرق دیگر دریافت کرده و از ارتباط های چهره به چهره در این شرایط جلوگیری کنند.   وی خاطرنشان کرد: البته علاوه بر اطلاعات تخصصی در خصوص بیماری کرونا باید تصمیمات و اقدامات ستاد استانی مدیریت این بیماری نیز در جامعه منعکس شود تا مردم در جریان امور قرار گیرند.   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه باید بتوان اخبار را به درستی به جامعه منتقل کرد تا همگان در جریان امور قرار گیرند، بیان کرد: وقتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از هموطنان می خواهد به این استان سفر نکنند، باید این خبر در رسانه های سراسری و ملی منتشر شود تا همه هموطنان از آن مطلع شوند و همچنین سایر مصوباتی که در این ستاد تصویب می شود باید با توجه به جامعه هدف، برد رسانه ای داشته باشند.   وی آگاهی بخشی به مردم در شرایط بحرانی را یکی از وظایف مهم رسانه ها دانست و عنوان کرد: چنانچه مردم شرایط را درک و به هشدارها توجه کنند می توان از بروز بسیاری اتفاقات ناگوار در جامعه جلوگیری کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرایط بحرانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی و توسعه کسب و کار‌های کوچک در کتابخانه عمومی طوبی با حضور مسئولان افتتاح شد 
درستی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: کتابخانه‌های عمومی بعنوان پایکا‌های اجتماعی و فرهنگی اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی صنایع دستی برای اعصاب کتابخانه عمومی بویژه بانوان هنرمند کرده بود که این نمایشگاه حاصل آموخته‌های هنرمندان کتابخوان این‌نهاد است 
وی افزود:در این نمایشگاه آثار هنرمندان کتابخوان خویی در ۱۴ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است 
درستی تصریح کرد: تهیه گیاهان و تولید گیاهان دارویی، تولید فراورد‌های گل محمدی، تولید زعفران، دوخت لباس‌های سنتی، خیاطی، کاربا چوب و صنایع 
چوبی از جمله آثار عرضه شده در این‌نمایشگاه است 
درستی با بیان اینکه کسب و کار‌های کوچک، ایده‌ای برای ایجاد یک کسب و کار بر اساس تولید یک محصول یا ارائه خدمت به مصرف‌کنندگان است، افزود: در این میان، کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز مهم و تاثیر‌گذار در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چون کتابخانه‌های عمومی نهاد‌هایی فرهنگی و اجتماعی هستند که نسبت به اعتلای آگاهی و اطلاعات جامعه مسئولیت دارند.
این نمایشگاه به مدت یکه هفته صبح وعصردر کتابخانه عمومی طوبی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست

دیگر خبرها

  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی