Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:55:01 GMT

همچنان پخش تلویزیونی مسابقات دغدغه بوکسورها است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۸۳۴۰

همچنان پخش تلویزیونی مسابقات دغدغه بوکسورها است

ایسنا/لرستان یک مربی بوکس گفت: زیبایی بوکس در افزایش مقاومت، پایداری و قدرت‌طلبی است که شما هنگام تمرین به دست می‌آورید.

ایمان نوری در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: لرستان همواره یکی از قطب‌های بوکس ایران در همه رده‌های سنی بوده و هست.

وی افزود: لرستان قهرمان‌های کشوری و ملی‌پوش‌های زیادی تحویل جامعه ورزش لرستان و بوکس ایران داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری خاطرنشان کرد: لرستان چهار مدال‌آور بوکس آسیایی و یک بوکسور المپیکی داشته است. الان خوشبختانه جایگاه بوکس لرستان در اغلب رده‌های سنی جایگاهی قابل قبول است و در بیشتر رده‌های سنی ملی‌پوش داریم.

دبیر هیت بوکس شهرستان چگنی تاکید کرد: کارنامه بوکس لرستان همواره درخشان بوده و در ورزش ایران همیشه پرچم‌داری کرده است.

وی گفت: جایگاه داوری بوکس لرستان در حد مطلوبی قرار دارد که می‌توانیم از حجت‌الله اعتمادیان به عنوان یکی از مطرح‌ترین داوران بوکس ایران اشاره کنیم.

نوری تاکید کرد: بوکس ورزش مظلومی است. اغلب کسانی که به این رشته روی می‌آورند از قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند. یکی از دغدغه و مشکلات ورزش بوکس که همواره مطرح بوده پخش تلویزیونی مسابقات است که همواره با مشکلاتی همراه بوده است.

این مربی افزود: مطمئنا اگر مسابقات پخش تلویزیونی شود باعث جلب اعتماد مردم و شناخته شدن بیش از پیش بوکس در جامعه می‌شود و علاقه‌مندان بیشتری به این رشته جذب می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا حدودی این مسائل و مشکلات توسط رئیس فدراسیون در حال برطرف شدن است.

نوری در خصوص خشن بودن ورزش بوکس از دید عامه مردم گفت: معمولاً به بوکس علم شیرین می‌گویند، اما این ورزش می‌تواند ورزش بی‌رحمی هم باشد که برنده، حریفش را خونین می‌کند. زیبایی بوکس در افزایش مقاومت، پایداری و قدرت‌طلبی است که شما هنگام تمرین به دست می‌آورید.

وی افزود: متاسفانه همواره درحق بوکس اجحاف شده است و در جامعه مردم به عنوان یک ورزش خشن از آن یاد می‌کنند ولی در واقع بوکس فعالیتی است که در آن بوکسور باید از هوش بالایی در مسابقه بهره ببرد.

نوری با بیان اینکه جایگاه آموزش بوکس در لرستان، نسبتاً مطلوب است، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم بوکس لرستان سالیان سال در اوج بماند باید برای ورزشکاران‌ پشتوانه سازی و برنامه‌های استعدادیابی را اجرا کنیم.

دبیر بوکس هیات چگنی گفت: به طور کلی حمایت مالی از ورزش لرستان به علت بودجه کم هیئت‌ها به‌خوبی انجام نمی‌گیرد اما می‌توان با جذب اسپانسر گامی بلندی در جهت ارتقا ورزش استان برداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بوكس بوکس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای