Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@14:18:33 GMT

پرداخت ۳۰ میلیارد تومن طی ۲۹ روز از جانب سرخ‌ها!

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۱۹۴۲

پرداخت ۳۰ میلیارد تومن طی ۲۹ روز از جانب سرخ‌ها!

به گزارش پارسینه؛ خبر محکومیت پرسپولیس مبنی بر پرداخت ۱ میلیون و ۶۰ هزار یورو به برانکو شوک جدید دیگری را به سرخ‌ها وارد کرد.

برانکو در سال آخر فعالیت خود در ایران، از قرارداد یک میلیون و ١۴٠هزار یورویی‌اش (٨٠٠هزار یورو اصل قرارداد و ٣۴٠هزار یورو آپشن) فقط ۵٢۴ هزار یورو دریافت کرد و در نهایت هم با وجود اینکه یک فصل دیگر باسرخ‌ها قرارداد داشت، با ناراحتی این باشگاه را ترک کرد و برای رسیدن حق و حقوق خود، دست به دامن فیفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دستیاران مرد کروات هم راهی جز شکایت جلوی پای خود ندیدند. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد از میان سه دستیار کروات برانکو، فعلا رای ایگور پانادیچ صادر شده که بر اساس آن پرسپولیس باید ٧۶ هزار و ۴٨٠ یورو بابت اصل قرارداد و ٨۶هزار یورو نیز بابت غرامت به او بپردازد. با این حال طی روزهای آینده هم رای پرونده مارکو استیلینوویچ و زلاتکو ایوانکوویچ نیز صادر خواهد شد.

از طرف دیگر ماریو بودیمیر هم که برای حل مشکل گلزنی پرسپولیس آمده بود، پس از یک نیم فصل به کشورش برگشت و توانست فیفا را راضی کند تا حقوق فصل بعد خود را نیز از پرسپولیس بگیرد تا به نوعی مصائب جدیدی برای سرخ‌های تهرانی ایجاد کند. حالا که پرسپولیس مشکلات عدیده‌ای برای تامین دستمزد بازیکنان و کادر فنی‌اش دارد، با احکام صادره از سوی فیفا فعلا محکوم به پرداخت یک میلیون ۶٩٢ هزار و ۴٨٠ یورو شده که به این مبلغ باید ۵ درصد سود دیرکرد را نیز اضافه کرد. یعنی با یک حساب ساده (بر حسب یورو ١٧هزار تومانی) انصاری‌فرد طی ٣٠ روز آینده باید حدود ٣٠میلیارد تومان تامین کند تا پرسپولیس بتواند بدهی سال قبل خود را بپردازد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی

به گزارش همشهری آنلاین کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

کد خبر 849075 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد