Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@13:20:56 GMT

ضدعفونی شهرهای کرمان به همت بسیج و سپاه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۱۷۸

ضدعفونی شهرهای کرمان به همت بسیج و سپاه

با همکاری بسیج و سپاه شهرهای کرمان در مقابله با ویروس کرونا ضد عفونی شدند.

به گزارش مشرق، ضدعفونی خودپردازها، دستگاه‌های تصفیه آب و جایگاه‌های سوخت سطح شهر رفسنجان توسط بسیجیان گردان بیت‌المقدس شردار شهید شریفی و حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) در قالب تیم 6 نفره انجام شد.

همچنین با همکاری مجموعه شهرداری و بسیجیان شهداد مسیر خیابان اصلی و محل تردد جمعیت، بازار، محل مغازه‌های شهر، عابر بانک‌ها، و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. ضد عفونی شد.

بیشتر بخوانید: تاسیس بیمارستان موقت سپاه در سقز

محمدمهدی سعید ضمن تقدیر از پرسنل شهرداری و حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه و بسیجیان گروه جهادی شهداد اظهار داشت: بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

سرپرست شهرداری شهداد بیان کرد: درمجموع مردم باید 15 روز شیوه زندگی خود را عوض کنند و مهمانی‌های خود را تعطیل کرده و تا حد امکان از خانه خارج نشوند و اصول بهداشتی را رعایت کنند، گرمی هوای شهداد خود در کنترل ویروس موثر خواهد بود.

حسینی‌پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه شهداد بیان داشت: سپاه همواره در بحران‌ها از قبیل سیل، زلزله، آشوب، ناامنی و تمامی برهه‌های حساس در کنار مردم بوده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در مقابله با کروناویروس نیز تمام توان و تجهیزات خود را به‌کار می‌گیرد و در کنار عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور دارند خواهد بود.

حسین‌پور اضافه کرد: دشمن با نشر شایعات و خبرهای کذب از این بحران یک ترس بزرگ راه انداخته و شروع به شایعه‌پراکنی کرده است.

فرمانده سپاه شهداد خاطرنشان کرد: قاطعانه با  روحیه انقلابی و جهادی به دور از رعب و وحشت بر کرونا غلبه خواهیم کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام کرمان سپاه پاسداران سازمان بسیج ویروس کرونا ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد