Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:47:48 GMT

هوای استان مرکزی سردتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۲۴۷

هوای استان مرکزی سردتر می‌شود

مرادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:دمای هوا که طی دو روز گذشته روند افزایشی داشته است از فردا تا صبح سه شنبه کاهش خواهد یافت و پس از آن دوباره تا پایان هفته افزایش محسوسی دما خواهد یافت.

مرادی افزود: بررسی‌ها حاکی از ناپایداری‌های هوا بصورت رگبار باران و در ارتفاعات احتمال رگبار برف و وزش باد از ساعات بعدازظهر امروز تا صبح فردا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: به دلیل ماهیت رگباری ناپایداری ها، بارش‌ها در سطح استان از پراکندگی مکانی زیادی برخوردار است، اما احتمال وقوع آن‌ها در مناطق غرب وجنوب استان بیشتر از سایر نواحی می‌باشد.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: بیشترین بارشی که از سامانه انتظار می‌رود بر اساس بررسی آخرین خروجی مدل‌ها تا ۱۵ میلیمتر می‌باشد و با عبور سامانه تا پایان هفته پدیده بارشی نخواهیم داشت.

او ادامه داد: بررسی تصاویر ماهواره حاکی از تشکیل توده گردوخاک در کشور عراق می‌باشد که طی ساعات آتی موجب کاهش کیفیت هوا در مناطق جنوب غرب و برخی مناطق غرب کشور خواهد شد و احتمال ضعیف انتقال گردوخاک با غلظت کمتر به استان مرکزی و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق استان تا فردا دور از انتظار نمی‌باشد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا پیش بینی هواشناسی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز آسمان استان غالباً ابری و در بعضی ساعات همراه با رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد با بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به فعالیت سامانه پیش‌بینی شده طی امروز در اکثر مناطق استان رعایت موارد توصیه شده در هشدار سطح نارنجی صادره هواشناسی تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در طول روز افزایش نسبی دما و از شرایط فصلی و محلی در بعدازظهرها تا اوایل شب رگبار موقت انتظار می‌رود.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6100508

دیگر خبرها

  • گاز برخی مناطق شهر رشت فردا قطع می‌شود
  • افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای و گردوخاک در اصفهان/ هوا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران
  • وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟