Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:20:47 GMT

اماکن تاریخی و اقامتگاه های گردشگردی کرمان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۴۵۲

اماکن تاریخی و اقامتگاه های گردشگردی کرمان تعطیل شد

فریدون فعالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بازدید از موزه‌ها، باغ موزه ها، اماکن تاریخی و گردشگری از جمله ارگ بم، باغ شاهزاده ماهان، روستای دستکند میمند، ارگ راین، باغ موزه هرندی کرمان، محوطه های باستانی جنوب استان و دیگر آثار و همچنین اقامت گردشگران در مراکز بوم گردی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این تصمیم در راستای حفاظت از سلامت عموم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن و تاسیسات گردشگری استان کرمان اتخاذ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تصریح کرد: در حال حاضر برگزاری هرگونه مراسم عروسی، همایش و فعالیت های جمعی در تاسیسات گردشگری و همچنین برپایی جشنواره های نوروزی، نمایشگاه های صنایع دستی، و راه اندازی تورهای گروهی ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی می شود.
وی افزود: پذیرش مسافر در تمامی مهمانسراها و مراکز اقامتی دولتی استان کرمان ممنوع است و این مراکز تا عادی شدن اوضاع تعطیل هستند.

فعالی با اشاره به دغدغه  امروز مردم استان کرمان در مورد سفرهای احتمالی گردشگران به این خطه است تاکید کرد: از هموطنان عزیز درخواست می شود از سفر به استان کرمان در شرایط فعلی  خودداری کنند.

برچسب‌ها کرمان میراث فرهنگی جهانگردی بوم گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان میراث فرهنگی جهانگردی بوم گردی کرمان میراث فرهنگی جهانگردی بوم گردی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار، با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار داشت: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بیان کرد: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

دیگر خبرها

  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر