Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: درخصوص تعطیلی موزه ها در ایام نوروز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است، البته موزه ها جهت بازدید محدود، گندزدایی و استریل شده‌اند.

محسن کریمی شنبه ۱۷ اسفندماه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه موزه های استان مرکزی همزمان با شیوع کرونا در کشور و استان با دستور شورای تامین تعطیل شد، گفت: مسلما در شرایط کنونی جهت جلوگیری از شیوع بیماری باید تمامی اماکن دارای تجمع جمعیتی از جمله موزه ها تعطیل باشند که این امر در استان مرکزی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۸ تا اسفندماه بالغ بر ۲۴ هزار و ۵۰۰ بازدید از ۱۲ موزه‌ های استان مرکزی صورت گرفت، افزود: با تعطیلی موزه‌ها طی دو هفته اخیر نیز همراه شده است، کاهش هزار و ۵۰۰ نفری بازدید از موزه های استان نسبت به سال گذشته به ثبت رسیده است.

کریمی با بیان اینکه باکاهش هزار و ۵۰۰ نفری تعداد بازدیدها، موزه ها با خسارت ۵۰ میلیون ریالی مواجه شده اند، گفت: در حال حاضر تمامی ۱۲ موزه استان مرکزی، به همراه موزه اسناد تاریخی شهرداری که هفته گذشته افتتاح شد، تعطیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس موزه گردشگري استانی فرهنگی و هنری استان مرکزی موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت که همزمان با روز معلم است موزه هنر‌های معاصر تهران به صورت رایگان میزبان معلمان و استادان دانشگاه است. از اینرو، این مناسبت فرصت خوبی برای آن‌هاست تا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از نمایشگاه «بر فراز دشت»  بازدید کنند.

گفتنی است که معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از این نمایشگاه به صورت رایگان در موزه هنر‌های معاصر تهران دیدن کنند. 

نکته شایان ذکر این است که این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان