Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نناد لالویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی بعد از لغو تعدادی از مسابقات مختلف در سطح جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا با انتشار نامه‌ای به فدارسیون کشتی، به خانواده جهانی کشتی توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

در این پیام آمده است:

با شیوع اخیر ویروس کرونا از جامعه جهانی کشتی خواسته شده است که تغییراتی در برنامه‌های مسابقات خود از جمله تغییر در مکان و تاریخ رویدادهای مهم گزینشی المپیک خود بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که کنترل این تحولات از کارکنان، هیات رییسه و فدراسیون‌های ملی خارج است، رئیس اتحادیه در تلاش است تا راه حلی منطقی پیدا کند.

اولویت اصلی ما حفظ سلامت ورزشکاران است، ضمن اینکه رویدادهای گزینشی المپیک ۲۰۲۰ طوری برنامه ریزی شوند که رژیم‌های غذایی و تمرینی ورزشکاران را تضمین نماید. این موضوع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که ورزشکاران واجد شرایط برای توکیو ۲۰۲۰ در میدان مسابقه حضور پیدا کنند.

افتخار کشتی در این است که به داشتن سرسخت‌ترین ورزشکاران جهان، به خود می بالد و شکی نیست که تحولات اخیر عزم و اراده جامعه ما را تقویت می‌کند.

اعضای هیات رئیسه، اعضای کمیسیون اجرایی، کارکنان و بنده در ارتباط مستمر با اعضا و همکاران خود در کمیته بین المللی المپیک هستیم و راه حلی را اختصاص می‌دهیم که هم سیستم گزینشی ما را حفظ و هم سلامت عموم را در نظر می‌گیرد. ما با کمیته بین المللی المپیک کاملاً همسو هستیم.

برای اطلاعات به روز در مورد پاسخ ما به شیوع جهانی COVID-۱۹ و تأثیر آن بر روی رویدادهای ما، لطفاً حتماً به صفحه اصلی وب سایت و شبکه‌های مختلف اجتماعی ما که اعلام شده، مراجعه کنید. کمیته بین المللی المپیک همچنین برای به روز رسانی اطلاعات مربوط به توکیو ۲۰۲۰ و تاثیر محدودیت‌های سفر جهانی پرتال ورزشکار خود را با عنوان Athlete۳۶۵ راه اندازی کرده است.

از صبر و درک میلیون‌ها ورزشکار، هوادار و مربی در سراسر جهان طی این چند ماه گذشته تشکر می‌نمایم. در کنار یکدیگر از این روزهای پیچیده گذر خواهیم کرد و بار دیگر با صعود در توکیو ۲۰۲۰ از بزرگترین ورزش باستانی جهان لذت خواهیم برد.

کد خبر 4872224

منبع: مهر

کلیدواژه: نناد لالوویچ کشتی اتحادیه جهانی کشتی ویروس کرونا کسب سهمیه المپیک ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان کسب سهمیه المپیک فدراسیون کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا علی فتح الله زاده لیگ برتر فوتسال لیگ برتر والیبال کاراته لیگ جهانی کاراته وان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات توزیع سهیمه باقی المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد.    روز نخست این رقابت‌ها به برگزاری دیدار‌های اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند.    اسلحه فلوره بانوان   زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور ۱۴ شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل ۵ باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه ۱۲ شد.    اسلحه اپه مردان   رقابت‌های اسلحه اپه با حضور ۲۴ شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب ۳ پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور مستقیم در جمع ۱۶ بازیکن برتر شد.    ملی پوش اسلحه اپه کشورمان در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد. «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری ۱۵ بر ۱۲ دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.   شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.   بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک بازماند. او در رده بندی نهایی همراه با نماینده ویتنام در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.   قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟