Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه سال تحویل سال 99 در بقاع متبرکه همدان برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه ویژه برنامه سال تحویل سال ۹۹ در بقاع متبرکه همدان برگزار نمی‌شود اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این برنامه در بقاع متبرکه استان همدان برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر سال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شد که در ابتدای سال ۹۹ نیز این برنامه برگزار نخواهد شد گفت: این طرح با هدف تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سبک زندگی و سنت‌های اصیل اسلامی ایرانی در ایام نوروز برگزار می‌شد اما با توجه به عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان این برنامه‌ نیز در سال جدید برگزار نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه قرار بود طرح آرامش بهاری در ۹۹ بقعه متبرکه استان برگزار شود که در راستای کنترل ویروس کرونا این برنامه برگزار نخواهد شد افزود: همچنان ضدعفونی و استریل کردن درب‌های ورودی و خروجی بقاع و اماکن متبرکه در دستور کار ماست.

وی تاکید کرد: همچنان مردم حق پخت و توزیع مواد غذایی به عنوان نذورات را در اماکن متبرکه استان نخواهند داشت.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان زین العابدینی اداره اوقاف طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه برگزار نمی شود متبرکه استان همدان برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود