Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@08:32:59 GMT

برگزاری پویش پدران علوی در خانه های ایرانی 

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۳۰۴۱

برگزاری پویش پدران علوی در خانه های ایرانی 

حسن بهرامی گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع ) در نظر دارد به مناسبت میلاد این امام حضرت علی (ع ) پویش پدران علوی در خانه های ایرانی را برگزار کند.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام علی علیه السلام گفت: با توجه به عدم اجتماعات به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، جشن میلاد حضرت علی علیه السلام که قرار بود امشب برگزار شود، کنسل شد بنابراین با مشورت اعضای کانون تصمیم گرفتیم در فضای مجازی پویش پدران علوی در خانه های ایرانی همراه با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت به محورهای این پویش اشاره کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این پویش می بایست تصاویر و یا فیلم یک دقیقه ای از جشن های کوچک خانگی خود به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام و روز پدر تهیه و برای ما ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: تصاویر ارسالی باید از تزئین منازل یا محله و یا از قرائت خانوادگی دعای هفتم صحیفه سجادیه باشد.

بهرامی با بیان این مطلب که علاقمندان از سراسر کشور می توانند در این پویش شرکت کنند، عنوان کرد: علاقمندان از امشب ۱۷ اسفند تا پایان همین هفته فرصت دارند تصاویر و فیلم های یک دقیقه ای خود را ارسال کنند، ما نیز در کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام پس از دریافت آثار ارسالی، به قید قرعه به ۵ اثر برتر جوایزی اهدا خواهیم کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش، ایتا به شماره ۰۹۱۳۶۷۸۴۷۲۰ و یا لینک انتشار تصاویر را در صفحه اینستاگرام به همین شماره با هشتک #پدران_علوی# جشن های_کوچک _خانگی#کرونا_را_شکست_می دهیم، ارسال کنند.

 

گفتنی است؛ جنوب کرمان دارای ۴۹۱ کانون فرهنگی هنری مساجد است و کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام واقع در شهر جیرفت یکی از کانون های فعال این منطقه است که به تازگی از سوی ستاد ملی فهما، کانون شایسته تقدیر معرفی شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پویش بیماری کرونا کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سنج و دمام از جمله آلاتی است که در جنوب کشور برای اعلام عزا استفاده می‌شود.

در شهر بندرعباس به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام این آئین سنتی توسط جوانان مسجد امام حسین علیه‌السلام برگزار شد.

کد خبر 6096574

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟