Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@10:57:05 GMT

بیوگرافی فاطمه رهبر نماینده مجلس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۳۰۷۲

بیوگرافی فاطمه رهبر نماینده مجلس

فاطمه رهبر فعال اصولگرا و نماینده دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و همچنین عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده جدید مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است که چند روز قبل به ویروس کرونا مبتلا شد و در تاریخ امروز ۱۷ اسفند ۹۸ درگذشت. در ادامه این خبر بیوگرافی فاطمه رهبر نماینده مجلس را با هم می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیوگرافی فاطمه رهبر نماینده مجلس

فاطمه رهبر متولد ۱۳۴۳ سیاستمدار اصولگراست. او نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده‌است. وی در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم نائب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی بود و ریاست فراکسیون زنان و خانواده را بر عهده داشت. [۱]وی هم چنین عضو فراکسیون زنان و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بوده‌است.

وی پس از انتصاب پرویز فتاح به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی به عنوان معاونت حمایت و سلامت خانواده منصوب شد. [نیازمند منبع مستقل]رهبر توانست در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۷۸۷ هزار و ۴۸۵ رای، به عنوان نفر دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران انتخاب گردد.

فاطمه رهبر در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای فوق لیسانس ارتباط تصویری و دکترا معادل در مدیریت استراتژیک است. رهبر، فعالیت‌های فرهنگی اش را از تدریس در آموزش و پرورش آغاز می‌کند. پس از آن در صدا و سیما به عنوان مدیر تولید شبکه اینترنت، دبیر شورای عالی سیاست گذاری اینترنت سازمان فعالیت کرده‌است.

وضعیت عمومی خانم فاطمه رهبر که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود، بهبود یافته است.

بیماری فاطمه رهبر

خانم رهبر کاندید منتخب مردم در بیمارستان مسیح دانشوری بستری بوده و تست کرونای وی مثبت اعلام شده است و تحت نظر هستند.

وضعیت عمومی فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود، بهبود یافته است.

این در حالیست که پزشکان صبح امروز از وضعیت وی ابراز نگرانی کرده بودند، اما از ساعتی پیش وضعیت تنفسی و عمومی خانم رهبر بهبود یافته و موجب امیدواری پزشکان شده است.

بنا بر این گزارش، همسر، پسر، دختر و داماد خانم فاطمه رهبر که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری شده بودند نیز پس با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شدند.

درگذشت فاطمه رهبر

 فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ۱۷ اسفند ۹۸ بر اثر ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های کشور دار فانی را وداع گفت.

منبع: راهبرد معاصر

 

 

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فاطمه رهبر نماینده مجلس کرونا مجلس شورای اسلامی فاطمه رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیأت اجرایی این تشکل و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید؛ فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران

اسامی به ترتیب بالاترین آرا مأخوذه در دور اول عبارتند از:

۱- احمد نادری

۲- سمیه رفیعی

۳- حسین نجابت

۴- عبدالحسین روح الامینی

۵- ابوالقاسم جراره

۶- زهره سادات لاجوردی

۷- علیرضا سلیمی

۸- صالح اسکندری

۹- محمدحسین حسین زاده بحرینی

۱۰- سمیه گلپور چمرکوهی

۱۱- علی اصغر پورمحمدی

۱۲- علی طهرانی مقدم

۱۳- سید نظام الدین موسوی

۱۴- مجتبی رحماندوست

۱۵- مهدی شریفیان

۱۶- غلامحسین رضوانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229463 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • راند دوم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد