Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:35:39 GMT

کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر خرم دره ای به جشن نیکوکاری

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۳۲۳۸

کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر خرم دره ای به جشن نیکوکاری

ابوالفضل احمدی با اشاره به اینکه از ۱۴ تا ۲۱اسفند ماه هر سال به نام هفته احسان ونیکوکاری نامیده می شود، گفت: امسال تقارن این هفته با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) شکوه وجلوه خاصی به این ایام بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، رئیس کمیته امداد شهرستان خرمدره با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) وهفته احسان ونیکوکاری گفت : یک خیرخرم دره ای با پرداخت مبلغ 50میلیون تومان برای کمک به خانواده های تحت حمایت این شهرستان در جشن نیکوکاری مشارکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابوالفضل احمدی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عید را به خانه هایشان ببریم در این شهرستان آغاز شده است افزود :هفته احسان ونیکوکاری فرصتی  است تا در استانه سال نو شادی های خود را باهم تقسیم کرده وهمه سال جدید را با خوشحالی وخرسندی آغاز کنیم .

 

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم دره با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور  وعدم ایجاد پایگاه در سطح شهر گفت:مردم خیر ونیکوکار این شهرستان می توانند با شماره گیری #0246*1*8877*و تلفن ملی نیکوکاری به شماره 096887ویا مراجعه به سایت emdad.irنسبت به واریز کمک های نقدی خود در جشن نیکوکاری مشارکت نمایند .

 

وی همچنین اضافه کرد: مراکز نیکوکاری وکمیته امداد شهرستان خرم دره تا پایان سال آماده دریافت کمک های نقدی وغیر نقدی همشهریان عزیز  در استانه سال نو وتوزیع آن بین نیازمندان می باشد.

 

احمدی  تصریح کرد: اعتقاد و باور قلبی همه ی همشهریان این است که در هر کار خیری که به وجود می آید قدم بردارند که امیدواریم امسال با توجه به شرایط به وجود امده  هر روز شاهد کمک های بیشتری باشیم.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از محرومان جشن نیکوکاری کمیته امداد استان زنجان جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان