Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش و مسابقه کتابخوانی سامانه مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور «کالک تشکیلات» از فردا، ۱۸ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پویش و مسابقه کتابخوانی سامانه‌ مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور"کالک تشکیلات" از فردا ۱۸ اسفند مصادف با ولادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام آغاز می‌شود.

براساس این گزارش، این پویش و مسابقه‌ در دوبخش برگزار خواهد شد و‌ علاقه‌مندان و به خصوص دانشجویان در بخش اصلی پویش و مسابقه‌ی کتابخوانی "کالک تشکیلات" لازم است با عضویت در سایت سامانه‌ "کالک" و درخواست ارتقا، یک تا چند کتاب از مجموعه کتاب‌های "کالک تشکیلات" را تهیه و با مطالعه‌ کتب در آزمون آنلاینی که روز جمعه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه برگزاز می‌شود، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقمندان برای ثبت ‌نام و عضویت در سامانه کالک می توانند از آدرس اینترنتی kalk.ir/account/signup/?next=/ و برای ورود و درخواست ارتقا حساب هم از آدرس kalk.ir/account/login/ استفاده کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، تهیه کتاب‌ها و همچنین اطلاع از تخفیف‌های پلکانی خرید کتب می‌توانند در شبکه‌های‌مجازی به آدرس @kalk_admin و شماره‌ی 09351251198 پیام ارسال کنند.

مسعود اسماعیلی معاون سامانه‌ مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور درباره کتاب‌های مجموعه کالک تشکیلات به فارس گفت: مجموعه سه‌جلدی «کالک تشکیلات» را می‌توان اولین مجموعه منسجم و شناسنامه‌دار آموزش کار تشکیلاتی برای تشکل‌های دانشجویی دانست.

وی افزود: در این مجموعه سعی بر آن بوده که محتوا به گونه‌ای آماده و دسته‌بندی شود که اعضای همه تشکل‌های دانشجویی بتوانند از آن بهره ببرند و از این مجموعه در شکل‌گیری، انسجام و فعالیت تشکل خود در دانشگاه‌های مختلف کشور استفاده کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: نیروی تراز انقلاب اسلامی، دال مرکزی هر سه کتاب این مجموعه است و به عبارت دیگر این کتاب‌ها هر سه به مسئله اصلی هر تشکل دانشجویی و حتی غیر دانشجویی یعنی سرمایه انسانی و به عبارت خودمانی‌تر نیرو، پرداخته‌اند.

وی گفت: بنابراین کالک تشکیلات، نقشه راه فعالیت تشکل‌های دانشجویی در موضوع تشکیلات است. این مجموعه سه‌جلدی دانشجویان تشکلی را در سه حوزه جذب و مخاطب‌شناسی، رشدوکادرسازی و مدیریت و برنامه‌ریزی تشکل آموزش می‌دهد و آن‌ها را برای فعالیت در این زمینه در دانشگاه توانمند می‌کند.

وی ادامه داد: این مجموعه سه‌جلدی را رضا باقری کاکلکی، رضا جلالی و رضا حیدری سورشجانی با حمایت و همراهی سامانه کالک (سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی) تالیف کرده‌اند.

اسماعیلی تصریح کرد: «کالک تشکیلات» را انتشارات سازمان بسیج دانشجویی (آرمان دانشجو) به زیور طبع آراسته و به بازار نشر فرستاده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پویش کتابخوانی سازمان بسیج دانشجویی ولادت امام علی مدیریت تشکل های دانشجویی پویش و مسابقه کالک تشکیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی غلامرضا لگزیان عضو هیئت علمی واحد رودهن را به عنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منصوب کرد.

در این مراسم فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و اعضای هیئت‌رئیسه حضور داشتند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: یکی از جلساتی که به صورت منظم و مرتب از سوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود دیدار ایشان با اعضای تشکل‌های دانشجویی بوده و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه تشکل‌های اسلامی است.

بهروز دوستی افزود: با سیاست‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی طی چند سال اخیر در پیش گرفته وضعیت تشکل‌ها در دانشگاه مناسب است و درحال حاضر بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی فعال و حدود ۱۰۰ تشکل فعال استادی در حال فعالیت هستند، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی تبیین کرد: تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌ها دارای استعداد و ظرفیت‌های فراوانی هستند که در صورت استفاده بهینه موجب رشد، شکوفایی و پیشرفت دانشگاه می‌شوند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کار تشکل نقد قدرت است؛ از این رو باید با سعه صدر با این معلمان برخورد و آنها را با خود همراه کنیم.

نماینده رئیس دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم گفت: دانشگاه باید بستر تعلیم و تربیت باشد و رسالت تشکل‌های اسلامی نیز در همین زمینه تعریف می‌شود.

لکزیان افزود: در چند روز اخیر این دفتر موفق به تشکیل و اخذ موافقت اصولی یک تشکل دانشجویی شده و یک تشکل اساتید را نیز در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند