Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در میان ۳۶۴ واحد تولیدی حساس استان به منظور تامین سلامت کارکنان این واحدها خبر داد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس درباره اجرای فعالیت‌ها و اقدامات ستاد ضدکرونایی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، اظهار داشت: پس از اعلام رسمی انتشار ویروس کرونا به منظور پیشگیری از تکثیر آن و صیانت از واحدهای تولیدی که از مراکز حساس اقتصادی به شمار می‌آید، ستادی تخصصی به همین منظور در خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ستاد با رصد و پایش نیازهای واحدهای تولیدی، پیشنهادات خود را به استاندار خراسان رضوی و سایر مسئولان ذی‌ربط اعلام و خوشبختانه با همکاری نهادهای مسئول اقدامات لازم تاکنون انجام شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار تمامی واحدهای صنعتی استان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در اولین اقدام ضربتی مواد ضدعفونی‌کننده توسط خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در میان 124 شرکت توزیع گردید و همزمان اقدامات آموزشی انجام و دستورالعمل‌های بهداشتی از طریق ابزار های اطلاع‌رسانی روابط عمومی در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: مدافعان سلامت هم‌تراز و در ردیف مدافعان حرم هستندچرا آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان کم است؟خیانت بدون مرز / پشت کردن به وطن به خاطر یک مشت دلار نفتی

حسینی همچنین بزرگترین اقدام لجستیکی ضد کرونایی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در مرحله دوم توزیع مواد ضدعفونی‌کننده خبر داد و تصریح کرد: با عنایت به نیاز مبرم واحدهای تولیدی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استاندار خراسان رضوی، دومین مرحله توزیع مواد ضدعفونی‌کننده میان اعضای این تشکل و نیز اعضای انجمن‌های صنایع همگن استان آغاز شده است و در این مرحله واحدهای تولیدی بیشتری زیر پوشش قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: در مجموع تا روز شنبه 17 اسفند ما 98، تعداد 364 واحد تولیدی زیر پوشش این اقدام قرارگرفته و کار توزیع مواد ضد‌عفونی‌کننده همچنان ادامه دارد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در این طرح علاوه بر واحدهای تولیدی نهادهای همکار همچون گمرک، شورای هماهنگی بانک‌ها و واحدهای تولیدی عضو خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها نیز تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

حسینی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و کوشش‌های کادر پزشکی مراکز درمانی د  این روزهای خاص، گفت: در این ایام پرسنل واحدها و تشکل‌های صنعتی استان حتی در روزهای تعطیل هم مشغول به کار هستند تا به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل نماید.

وی با اشاره به ضرورت تامین سلامت کارگران شریف واحدهای تولیدی، خواستار توجه بیشتر و برنامه‌ریزی فوری متولیان حوزه بهداشت در این بخش شد و افزود: از مدیران واحدهای تولیدی می‌خواهیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را در راس فعالیت‌های کاری خود قرار دهند و اجازه ورود کوچکترین روزنه‌ها و آلودگی‌ها را ندهند.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن و تجارت خراسان رضوی واحدهای تولیدی توزیع مواد خانه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود

مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجید امامی مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مهم ارزیابی کردن برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس استان خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از فرآیندهای نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها واگذار شود و کنش‌گران مردمی و ناظران امین از این پس در این فرایندها فعالیت منسجم‌تری داشته باشند.

در دیدار مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور با معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز، بررسی‌های لازم برای تأسیس و بازگشایی بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب انجام شد و این مرکز به زودی به همت شهرداری مشهد و ستاد حجاب و عفاف استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

در این سفر سیدمجید امامی با رئیس و معاونین دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و بر "توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه مد و سبک پوشش دانشجویی" تأکید کرد.

نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب

برگزاری جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانهمسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای، آخرین اقدامات برای برگزاری "جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه" را بررسی کردند. قرار است این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با پیگیری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس که تا بامداد امروز ادامه داشت، در طرح طوبی ویژه توانمندسازی تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه طی سخنانی بر "ظرفیت‌ها و لزوم مردمی‌سازی اقدامات و برنامه‌ها در عرصه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی" تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی