Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر آمادگی پذیرایی از مسافران را ندارد و در کلیه فعالیت مراکز اقامتی، خانه‌های معلم، مهمانسرای ادارات ممنوع اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش‌از ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در مورد تغییر ساعت کاری ادارات استان بوشهر اظهار داشت: به خاطر عدم هماهنگی بین استان‌ها درزمینهٔ ساعت کاری، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت که ساعت ادارات به حالت اول برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر بیان کرد: اما از سوی استان بوشهر یک پیشنهاد به ستاد ملی ارائه کردیم مبنی بر اینکه ساعت کاری ادارات در کل کشور از 8 تا 13 باشد، لذا در این زمینه ستاد ملی مقابله با کرونا باید تصمیم‌گیری کند.

وی در مورد جلوگیری از ورود مسافر به استان بوشهر گفت: این موضوع را هم ستاد ملی مقابله با کرونا ملغی اعلام کرده اما در این بخش هم استان بوشهر یک پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرد مبنی بر اینکه با توجه به نگرانی مردم در استان‌ها و آلودگی بالای برخی استان‌ها، این مجوز داده شود که ورود و خروج به استان‌ها به مدت دو هفته ممنوع اعلام شود.

گراوند با تأکید بر اینکه مردم از سفر به شهرهای مختلف کشور خودداری کنند، گفت: استان بوشهر آمادگی پذیرایی از مسافران را ندارد، در استان بوشهر فعالیت مراکز اقامتی، خانه‌های معلم، مهمانسرای ادارات و ... را ممنوع اعلام کردیم و هم‌وطنان عزیز استان بوشهر را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند.

وی در مورد فعالیت خانه‌های مبله بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مکلف است تمام واحدهای مبله در استان را پلمب کند.

استاندار بوشهر بر انجام تب سنجی در ورودی استان، مقابله با برپایی چادرهای اقامتی و جلوگیری از دایر کردن عرضه اقلام موردنیاز عید نوروز تأکید کرد.

وی بیان کرد: به‌منظور مقابله با بیماری کرونا و رعایت امور بهداشتی، آرایشگاه‌های زنانه استان تا پایان هفته جاری تعطیل باشند. اصناف و بازار بوشهر هم برای کمک به مقابله با بیماری کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل باشند.

استاندار بوشهر از همکاری و همراهی آیت‌الله صفایی بوشهری برای جلوگیری از تجمعات مذهبی و اعلام تعطیلی نماز جمعه در استان قدردانی کرد.

گراوند در مورد دورکاری کارمندان در ادارات هم بیان داشت: ادارات استان هر کاری که زمینه دورکاری دارند را به ستاد مقابله با کرونا اعلام کنند تا کارمندان واجد شرایط از این ظرفیت استفاده کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انجام مأموریت کارکنان ادارات به‌جز جهاد کشاورزی آن‌هم فقط برای مقابله با هجوم ملخ‌ها ممنوع خواهد بود.

گراوند در مورد وضعیت منطقه پارس جنوبی گفت: به ستاد ملی مقابله با کرونا، وزیر نفت و کشور پیشنهاد می‌دهیم تا پرواز از مبدأ استان‌های آلوده به مقصد عسلویه تا پایان سال لغو شود.

وی بیان کرد: همچنین شرایطی فراهم شود تا پایان اسفندماه جابجایی نیرو در عسلویه انجام نشود و کسانی که به مرخصی رفتند تا پایان سال به محل کار مراجعه نکنند.

استاندار بوشهر بر جلوگیری از هرگونه تولید مواد ضدعفونی بدون هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد و گفت: رعایت اصول بهداشتی در تولید اقلام موردنیاز استان ضروری است و واحدهای تولیدی برای تولید اقلام بهداشتی با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی کنند.

گراوند اضافه کرد: هر نانوایی در استان که اصول بهداشتی و مورد تأکید دانشگاه علوم پزشکی را رعایت نکند سهمیه آرد آن قطع خواهد شد.

وی بیان داشت: اداره کل بهزیستی استان مکلف است مکانی برای متکدیان در شهرهای استان در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر مسافران عسلویه معلم ستاد ملی مقابله با کرونا استاندار بوشهر استان بوشهر تا پایان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس