Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:20:22 GMT

نرخ بلیت سفرهای بین شهری در زنجان افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۳۹۹۲

نرخ بلیت سفرهای بین شهری در زنجان افزایش می‌یابد

سالانه نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری اعم از سواری و اتوبوس ۲۰ درصدی افزایش پیدا می کند که به گفته رانندگان و متولیان این حوزه این افزایش ها ناشی از بالارفتن نرخ قطعات خودرو، روغن و لاستیک است.

با وجود آنکه استان زنجان جوانترین ناوگان حمل و نقل برون شهری را دارد و خدمات دهی در آن مطلوب است اما افزایش نرخ بلیت برای تامین بخشی از نیازهای این ناوگان اجتناب ناپذیر است که به همین منظور با توجه به آنکه ناوگان اتوبوسرانی در ایام نوروز یکسر خالی باز می‌گردند، برای جبران هزینه‌های آن‌ها به طور معمول سالانه نرخ‌ بلیت های سواری و اتوبوس افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیت سفرهای برون شهری را خواهیم داشت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از نوروز سال ۹۹ نیز نرخ بلیت سفرهای برون شهری به همه مناطق ۲۰ درصد افزایش می یابد و این افزایش برای سال آینده ماندگار می شود.
علی متقالچی افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته در نرخ اتوبوس و سواری های بین شهری استان زنجان به همه استانها و شهرهای استان افزایش اعمال می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در برخی از سالها نرخ جدید فقط برای نوروز اعمال می شد و پس از تعطیلات نرخ به حالت سابق برمی گشت، امسال این افزایش برنمی گردد و قیمت بلیت های سال ۹۹ ثابت می ماند.
 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به اینکه در زمان حاضر نرخ بلیت از زنجان به تهران ۳۵۰ هزار ریال و برعکس ۴۰۰ هزار ریال است این نرخ یکسان سازی می شود.


منتظر اعلام نرخ ها از سوی کانون انجمن صنفی شرکت مسافربری هستیم
مسؤول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت: سال گذشته بر اساس ابلاغ انجمن صنفی شرکت مسافربری کشور افزایش قیمت ها در تعطیلات نورو از ۲۵ اسفند سال ۹۷  تا ۱۷ فروردین ۹۸ اعمال شد.
حسن امیریان اظهار داشت: کرایه خودروهای حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری از ۱۷ فروردین تا سوم خرداد جاری به روند قبلی بازگشت که با پیگیری های انجمن صنفی مسافربری در کشور این افزایش ها دوباره اعمال شده است.
مسؤول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت: در حال حاضر کرایه اتوبوسهای وی آی پی از زنجان به تهران ۳۵۰ هزار ریال، کلاسیک ۳۲ نفره ۳۰۰ هزار ریال و عادی ویژه ۲۱۰ هزار ریال است.
امیریان، قیمت بلیت سواری های زنجان به تهران و برعکس را سرنشین جلو ۶۰۰ هزار ریال و برای سرنشین عقب ۵۵۰ هزار ریال عنوان کرد.
وی افزود: در حال حاضر نرخ کرایه اتوبوس از تهران به زنجان ۴۰۰ هزار ریال است که درصدد یکسان سازی این نرخ هستیم.
مسؤول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت: کرایه سواری های بین شهری زنجان – بیجار و زنجان – میانه و برعکس برای سرنشینان جلو ۲۴۰ و عقب ۲۲۰ هزار ریال است.
امیریان نرخ کرایه سواری بین شهری زنجان – قزوین و برعکس برای سرنشین جلو را ۳۱۰ ریال و برای سرنشین عقب را ۲۸۰ هزار ریال بیان کرد.
به گفته وی، با اعلام نرخ های جدید از سوی انجمن صنفی شرکت های مسافربری کشور این قیمت ها با افزایش ۲۰ درصدی تغییر می یابد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزایش تولید حمل و نقل مسافری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزایش تولید حمل و نقل مسافری زنجان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزایش تولید حمل و نقل مسافری زنجان انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت هزار ریال برای سرنشین برون شهری حمل و نقل بین شهری نرخ بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی شماره ۰۴ در خصوص آن صادر گردید؛ امروز (دوشنبه) و فردا جو منطقه را تحت تأثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا و در مناطق مذکور، با رگبار پراکنده تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، روند افزایش دمای هوا، مهمترین پدیده مورد انتظار در جو استان خواهد بود.

کد خبر 6098807

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان