Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مکاتبه با شعب و نمایندگی شرکت های هواپیمایی خارجی مستقر در ایران برای اعلام تاریخ جدید پروازهای خارجی خبر داد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

رضا جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: دو شرکت هواپیمایی اقدام به عرضه بلیت پروازهای خارجی کرده بودند که در سایت ها نمایش داده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این شرکت ها تماس گرفتیم و اعلام کردیم که به عنوان مثال برای تاریخ 28 اسفند کشور متبوع شما پذیرای ایرانی ها هست یا خیر.

وی تصریح کرد: چنانچه در این رابطه اطمینان دارید که به سازمان هواپیمایی اعلام کنید تا شرکت های داخلی نیز بلیت پروازهای خارجی را عرضه کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: اگر اینگونه نیست باید از استعلام بگیرید که همین اتفاق افتاد. بر این اساس بنا شده تاریخ های جدید پروازهای خارجی را اعلام کنند.

به گزارش تسنیم، اخیرا در  نامه ای به امضای علی اصغر باریکانی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به مدیران نمایندگی های کل فروش و شعب شرکت های هواپیمایی خارجی در جمهوری اسلامی ایران نسبت به فروش بلیت پروازهای تعلیق شده هشدار داده شد.

متن نامه مذکور به شرح زیر است؛

«با عنایت به این که از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تعدادی از شرکت های هواپیمایی خارجی اقدام به لغو پروازهای خود به دلیل عدم پذیرش مسافرین ایرانی از سوی کشورهای متبوع خود نموده اند، لیکن با عنایت به رصد سایت ها عرضه و فروش بلیت هواپیما اخیراً مشاهده شده است که مجدد برخی از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر پروازی به/از ایران ندارند اقدام به ایجاد تعهد و فروش بلیط برای روزهای آتی نموده اند که موجب بروز مشکلاتی برای مسافرین شده است.

لذا بدین وسیله اعلام می دارد با عنایت به اهمیت موضوع و تعلیق بودن پروازها تا عادی شدن شرایط موجود برقراری مجدد پروازها و امکان ایجاد هرگونه تعهد منوط به اعلام رسمی کشور مربوطه به این سازمان مبنی بر لغو ممنوعیت های صادره و پذیریش مسافرین ایرانی جهت برقراری مجدد پروازها می باشد.

 بدیهی است با توجه به موارد فوق الذکر در صورت ایجاد هرگونه تعهد جدید (بدون اعلام رسمی کشور مربوطه) به دلیل شرایط موجود و عدم امکان پیش بینی زمان از سرگیری مجدد پروازها، موضوع به عنوان تخلف محسوب شده و افراد خاطی به مراجع ذیصلاح جهت برخوردهای قانونی معرفی می گردند.

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواپیمایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی سازمان هواپیمایی شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی پروازهای خارجی بلیت پروازهای شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی