Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت کشور هند در نخستین گزارش رسمی خود در مورد خشونت‌ های اخیر علیه مسلمانان، پلیس دهلی را یکی از مقصران اصلی این حادثه مرگبار اعلام کرد. تاریخ انتشار: 16:17 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۷۰۴ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ نخستین گزارش رسمی وزارت کشور هند  در مورد خشونت‌های اخیر در «دهلی نو»، پایتخت این کشور با اعلام کم کاری پلیس منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایندیا نیوز، وزارت کشور هند در نخستین گزارش رسمی خود در مورد فاجعه خشونت‌ های اخیر علیه مسلمانان ضمن انتقاد از عملکرد پلیس این کشور، کم کاری این نهاد را عامل گسترش بحران مذکور دانست.
در این گزارش، پلیس یکی از مقصران اصلی حادثه خشونت مرگبار علیه مسلمانان توصیف شده و آمده است «پلیس دهلی نو در کنترل شرایط و ممانعت از آسیب رسیدن به اموال و جان مسلمانان ناکام مانده است.»   بیشتر بخوانید:  چرا هند به مکانی خطرناک برای مسلمانان مبدل شده است؟
این گزارش در ادامه به تغییر اخیر رئیس پلیس جدید در دهلی اشاره کرده و از آن به عنوان علت ناکامی پلیس در مقابله با خشونت‌ها یاد کرده است.
اما نکته مهم در این گزارش بی توجهی‌ها به پیش بینی سازمان‌های اطلاعاتی در مورد حمله هندو‌ها به مسلمانان است.
در خشونت سه روزه مرگبار علیه مسلمانان در دهلی نو که از روز ۲۳ فوریه (۴ اسفند) آغاز شد، دستکم ۴۵ نفر با اکثریت مسلمانان جان باختند.
دولت هند در پایان خشونت‌ها به فراخواندن طرفین به صلح اکتفا کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هند حوادث بین الملل هند علیه مسلمانان خشونت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند

پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی به علت حوادث قبل از جنگ غزه، از سوی آمریکل ناقض حقوق بشر شناخته شدند.

به گزارش میزان، طبق گزارش تایمز اسرائیل و بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا پنج واحد از ارتش اسرائیل مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه شناخته شدند.

بر این اساس حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه است.

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این راستا مدعی شده است که چهار واحد از آن‌ها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگو‌ها در اینباره ادامه دارد.

گفتنی است این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است.  

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ