Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های جهادی و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با همکاری کمیته امداد، فراخوان جمع آوری کمک مالی برای تهیه بسته بندی لوازم بهداشتی برای خانواده‌های کم بضاعت را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه‌های جهادی و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با همکاری کمیته امداد فراخوان جمع آوری کمک مالی برای تهیه بسته بندی لوازم بهداشتی برای خانواده‌های کم بضاعت را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حرکت خیر با نام مدافعان سلامت جمعیت دانشجویی امام حسن(ع)، گروه جهادی هدایت، پویش مردمی به توان ما، هیئت هنر و بسیج‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر تهران دخیل شدند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروههای جهادی بسیج دانشجویی ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی

حسین‌قلی بدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی تماس عشایر با مدیر گروه جهادی شهدای صمصامی مبنی بر نیاز کمک‌رسانی آنان و با توجه به بارش‌های شدید در منطقه، ضمن هماهنگی‌های لازم گروه به منطقه لاهه در بخش صمصامی اعزام شدند.

وی افزود: مدیر گروه جهادی بسیج با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ و اعزام اورژانس و شهرداری شهر صمصامی زن باردار گرفتار در سیل را بعد از چهار ساعت پیاده‌روی تا رسیدن به جاده دسترسی به درمانگاه صمصامی انتقال داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ ادامه داد: شیرینی حال خوب مادر و کودک عشایر افتخار بزرگی برای مجموعه بسیج است که مردم گروه‌های جهادی را در اولویت امدادی خود قرار دادند.

بدری عنوان کرد: طی بارش‌های اخیر در منطقه صمصامی گروه جهادی شهدای صمصامی با توزیع اقلام ضروری و مواد غذایی در کنار عشایر گرفتار در سیل و باران بود.

کد خبر 6096988

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی