Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلیپ کوتینیو می تواند شرایط را برای بازگشت نیمار به بارسلونا فراهم کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه فیلیپ کوتینیو فصل تقریبا خوبی را در بایرن مونیخ سپری کرده، اما مدیران باشگاه آلمانی هنوز در مورد تصمیم گیری در خصوص آینده این بازیکن و پرداخت بند ۱۲۰ میلیون یورویی برای دائمی کردن قرارداد این ستاره برزیلی مطمئن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نشریه اسپورت مدعی شد حتی اگر بایرن مونیخ نیز تمایلی به حفظ فیلیپ کوتینیو نشان ندهد، آنها دیگر علاقه ای به بازگشت این بازیکن ندارند و هافبک برزیلی فصل بعد در بارسلونا جایی نخواهد داشت. در حال حاضر دو تیم پاری سن ژرمن و لیورپول به دنبال جذب فیلیپ کوتینیو هستند و احتمالا یکی از این دو تیم مقصد بعدی ستاره برزیلی خواهد بود.

اما بارسلونا قصد دارد از مبلغ فروش فیلیپ کوتینیو، شرایط را برای جذب دوباره نیمار فراهم کند. نیمار در تابستان قبل نیز تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسا پیش رفت، اما در نهایت مدیران باشگاه فرانسوی اجازه رخ دادن چنین انتقالی را ندادند و گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال در پاریس ماندنی شد. اما در همین ماه های اخیر بازیکنان زیادی از ترکیب بارسلونا از جمله لیونل مسی برای بازگشت نیمار به نوکمپ ابراز علاقه کرده اند و خود این بازیکن نیز ابتدای فصل رسما در این مورد صحبت کرد. در شرایط فعلی به نظر می رسد نیمار هدف اول بارسلونا برای فصل نقل و انتقالاتی پیش رو است و در این میان فیلیپ کوتینیو قربانی بازگشت او به نوکمپ می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ بارسلونا پاری سن ژرمن نیمار لیونل مسی بارسلونا بایرن مونیخ پاری سن ژرمن فیلیپ کوتینیو لیونل مسی نیمار فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقیمانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

گولسیانی که هفت سال پیش به عنوان بازیکنی 26 ساله پا به لیگ ایران گذاشت، اکنون جشن تولد 33 سالگی‌اش را در پرسپولیس برپا کرده است. او در شرایطی جشن تولد خود را برگزار خواهد کرد که فردا به همراه تیمش مقابل نساجی قائمشهر به عنوان یکی از تیم‌هایی که در آن سابقه بازی دارد، قرار خواهد گرفت.

گولسیانی دومین تجربه فوتبالی خود در لیگ برتر ایران را در نساجی و 6 فصل قبل‌تر دنبال کرده بود. او بعد از تجربه حضور در ذوب آهن راهی نساجی و قائمشهر شد و یک فصل در جمع سرخپوشان کار را دنبال کرد و در ادامه با پیشنهاد سپاهان راهی اصفهان و در نهایت نیز اکنون پیراهن شماره 30 پرسپولیس را بر تن کرده است.

مدافع گرجستانی و گلزن پرسپولیس در دوره حضور در نساجی نیز در گلزنی موفق عمل کرده بود و طی 22 بازی برای این تیم 5 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده بود. اکنون باشگاه پرسپولیس در آستانه جدال با نساجی، با انتشار طرحی از مدافع گرجستانی خود، سالروز تولد گولسیانی را به وی تبریک گرفته است و باید دید این بازیکن در جدال حساس فردا چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا