Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:00:23 GMT

قربانی چک‌های برگشتی و سرقتی نشوید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۷۱۳۵

قربانی چک‌های برگشتی و سرقتی نشوید

طبق جدیدترین آمار بانک مرکزی، در دی‌ماه ۱۳۹۸ حدود ۶۹۴ فقره چک به ارزشی حدود ۱۱۲ هزار میلیارد ریال در کل کشور برگشت داده‌ شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساد ۲۴، با بررسی این آمار متوجه می‌شویم که، حدود ۱۰ درصد از چک‌های مبادله شده به علت کمبود موجودی برگشت داده می‌شوند.

اپلیکیشن کاربردی برای دارندگان دسته‌چک

واضح و مبرهن است که، برای کسی خوشایند نیست که در قبال کالایی که می‌فروشد، چک برگشتی دریافت کند و به عبارتی، قربانی چک‌های برگشتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهید در دام چک‌های بی‌محل و چک‌های برگشتی نیفتید، استعلام چک‌ بهترین و قطعی‌ترین راه‌حل است. در ادامه به شما کامل‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن حوزه چک را معرفی می‌کنیم:

استعلام رایگان چک‌های بانکی با ساد ۲۴

برای اینکه در دام چک‌های بی‌محل گرفتار نشوید باید از دو جهت چک‌ها را بررسی کرده و از آن‌ها استعلام بگیرید:

· استعلام خوش‌حسابی صادرکننده چک

· استعلام سرقتی/ مفقودی نبودن چک دریافتی

ساد۲۴، سامانه ثبت و استعلام چک‌های سرقتی/ مفقودی می‌باشد و تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه فعالیت می‌کند. سامانه ساد ۲۴ به‌تازگی اپلیکیشنی در حوزه استعلام و مدیریت ۳۶۰ درجه چک منتشر کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

ساد ۲۴ کامل‌ترین اپلیکیشن حوزه چک می‌باشد. اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ برای دانلود در کافه بازار قرار گرفته است و تمامی ‌امکانات آن نیز رایگان است.

ویژگی‌های این اپلیکیشن به شرح زیر است:

۱. استعلام رایگان سرقتی/مفقودی نبودن چک

۲. استعلام رایگان خوش‌حسابی صادر کننده چک (استعلام صیاد)

۳. ثبت چک سرقتی/ مفقودی جهت جلوگیری از نقل‌وانتقال در بازار

۴. یادآور چک

۵. بایگانی چک

۶. مبدل عدد به حروف و بالعکس

۷. مبدل تومان به ریال و بالعکس

۸. راس‌گیری چک‌ها

۹. محاسبه اقساط و سود وام بانکی

 استعلام رایگان خوش‌حسابی صادرکننده چک با ساد ۲۴

برای استعلام خوش‌حسابی صادرکننده چک کافی است، شماره صیاد روی چک را در قسمت «استعلام صیاد» اپلیکیشن ساد ۲۴ وارد کنید یا کد QR روی چک را اسکن کنید.

بدین ترتیب استعلام صیاد با اپلیکیشن ساد ۲۴ کمتر از ۱ دقیقه وقت شما را می‌گیرد. با استعلام خوش‌حسابی صادرکننده چک یا همان استعلام صیاد، می‌توان متوجه شد که صاحب چک در پرونده مالی خود چک برگشتی دارد یا خیر؟ آیا شخص خوش‌حساب است یا خیر؟

اگر با داشتن اطلاعات کافی درباره سابقه فرد صادرکننده، چک را بپذیرید، امکان برگشت خوردن آن تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد.

از طرفی ممکن است صاحب چک خوش‌حساب باشد، اما چک موردنظر سرقتی باشد که در این صورت مشکلات بسیاری برای شما به وجود خواهد آمد. در ادامه راه‌حلی را برای شما ارائه کرده‌ایم.

استعلام رایگان سرقتی/مفقودی نبودن چک با ساد ۲۴

برای استعلام سرقتی/ مفقودی نبودن کافی است، شماره سریال و شماره شبا روی چک را در قسمت «استعلام ساد» اپلیکیشن ساد ۲۴ وارد کرده و از سرقتی/ مفقودی نبودن چک اطمینان حاصل کنید.

ساد ۲۴ تنها سامانه ثبت و استعلام چک‌های سرقتی/ مفقودی می‌باشد. با استعلام سرقتی/مفقودی نبودن چک و استعلام صیاد با آرامش خاطر معامله کنید و نگرانی بابت پاس نشدن چک نداشته باشید.

همچنین شما می‌توانید با ثبت چک‌های سرقتی/مفقودی خود در سامانه ساد ۲۴ از نقل‌وانتقال آن‌ها در بازار جلوگیری کنید و یک گام جلوتر از کلاه‌برداران باشید.

یادآوری چک با ساد ۲۴

با توجه به زیادشدن مشغله‌ها اکثر کسانی که با چک سروکار دارند، تاریخ سررسید چک‌های خود را فراموش می‌کنند.

ازآنجایی‌که اپلیکیشن ساد ۲۴ یک برنامه جامع در حوزه چک است، با افزودن بخش یادآور چک به ویژگی‌های خود؛ این مشکل را حل کرده است و شما می‌توانید بدون محدودیت یادآور برای چک‌های خود تنظیم کنید.

لازم به ذکر است که تمام اپلیکیشن‌های موجود، نسخه رایگان بدون محدودیت ندارند ولی ساد ۲۴ این ویژگی را داشته و این امکان برای شما وجود دارد که به‌طور کاملا رایگان و بدون محدودیت یادآور چک ثبت کنید.

یادآور چک را می‌توان برای چک‌های دریافتی تنظیم کرد تا در روز سررسید چک، آن را برداشت کنید و از موعد آن رد نشود. همچنین می‌توانید برای چک‌های پرداختی‌تان یادآور تنظیم کنید تا هنگام سررسید موعد چک، حساب شما مبلغ کافی را داشته باشد و به علت کمبود موجودی چک شما برگشت نخورد.

 مبدل عدد به حروف و ریال به تومان با ساد ۲۴

با توجه به اینکه در جامعه از واحد پولی «تومان» استفاده می‌کنند، تبدیل آن به ریال برای ذهن سخت است و تبدیل ریال به تومان سخت‌تر. به همین جهت اکثر اوقات چک‌ها دچار خط‌خوردگی می‌شوند.

ساد ۲۴ برای این مشکل نیز چاره‌ای اندیشیده و مبدل عدد به حروف و ریال به تومان را برای شما کاربران گرامی فراهم کرده تا به‌راحتی و بدون خط‌خوردگی بتوانید چک صادر کنید.

محاسبه اقساط وام بانکی و سود آن با ساد ۲۴

یکی از سوالاتی که همیشه برای وام‌گیرنده‌ها پیش می‌آید این است که اقساط بانکی چقدر است و چه مقدار پول درازای آن باید به بانک بپردازند؟ در بخش محاسبه سود و اقساط بانکی، همان‌طور که از نام آن پیداست، می‌توانید با واردکردن مبلغ وام، درصد سود بانکی، مدت‌زمان بازپرداخت وام بانکی و مبلغ قابل پرداخت هرماه (قسط وام بانکی) را مشاهده کنید.

ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن ساد ۲۴

بایگانی چک

مدیریت کردن چک‌ها و نظارت به آن‌ها کار سخت و وقت‌گیری است، با اپلیکیشن ساد ۲۴ می‌توانید تمامی ‌چک‌های خود را در «بایگانی» ثبت کنید تا در یک نگاه وضعیت چک‌های دریافتی و پرداختی را بررسی کنید و آسان‌تر آن‌ها را مدیریت کنید.

 راس گیری چک

در کمتر از ۱۰ ثانیه و بدون هیچ محاسبه‌ای، فقط با وارد کردن اطلاعاتی نظیر مبلغ و تاریخ، چک‌های خود را راس گیری کنید. راس گیری برای مدیریت و برنامه‌ریزی حساب شما مفید است.
اپلکیشن ساد ۲۴ راس گیری باقابلیت تغییر مبدأ زمانی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

همین‌ الان اپلیکیشن ساد ۲۴ را از کافه بازار دریافت کنید تا گوشی شما تبدیل به مدیر چک اختصاصی‌تان شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساد24 چك برگشتي استعلام رایگان سرقتی مفقودی استعلام صیاد استعلام چک چک های خود وام بانکی راس گیری برای شما خوش حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان

فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن را چگونه بگیریمساده‌ترین شیوه دانلود فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن

دانلود فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن

کارکنان و بازنشستگان بانک مسکن از طریق سامانه زیر میتوانند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

این روز‌ها خدمات بانکداری الکترونیک جزو مسائلی است که بیش از هر چیز نگاه مردم را در مورد بانک‌ها به خود جلب می‌کند. در واقع، کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک‌ها تبدیل به ملاکی برای انتخاب بانک مدنظر برای افتتاح حساب از سوی مردم شده است. در این بین اپلیکیشن‌های اندرویدی همراه بانک جزو راه‌های مهم ارائه خدماتی بانکی از سوی بانک به مشتریان تلقی می‌شود. بانک مسکن با اپلیکیشن همراه بانک مسکن سعی کرده تا خدمات بسیاری را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد و برنامه‌ای را منتشر کرده که داشتن آن برای تمامی مشتریان این بانک ضروری به حساب می‌آید.

پس از افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن، می‌توانید به خدمات همراه بانک مسکن در ۲۴ ساعت شبانه‌روز دسترسی داشته باشید و بسیاری از کار‌های بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به جزئیات سپرده و کارت خود از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن است. شما می‌توانید درخواست ارسال صورت حساب به ایمیل خود را نیز داشته باشید که از جمله دیگر قابلیت‌های جذاب برنامه اندرویدی همراه بانک مسکن است.

انتقال وجه یکی از آن دسته عملیات‌های پرتقاضا است که مشتریان هر بانکی به آن در طول روز نیاز پیدا می‌کنند. شما به کمک اپلیکیشن همراه بانک مسکن به راحتی می‌توانید از کارت و سپرده خود به حساب دیگران وجه انتقال دهید. در واقع انتقال وجه از روش‌های مختلف از جمله روش پرطرفدار و متداول کارت به کارت از جمله مزایای برنامه همراه بانک مسکن برای مشتریان است. شما می‌توانید به راحتی رسید انتقال وجه را نیز به فرد مدنظر ارسال نمایید.

تسهیلات از جمله دیگر خدمات این اپلیکیشن است که بدون شک برای مشتریان بانک مسکن نکته حائز اهمیتی به شمار می‌آید. شما می‌توانید اطلاعات اقساط را دریافت نمایید و در صورت لزوم برای پرداخت اقساط تسهیلات خود نیز از طریق همین اپلیکیشن اقدام نمایید. همچنین خدمات مربوط به چک هم در این برنامه تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید کار‌هایی نظیر استعلام چک را انجام دهید.

پرداخت قبوض از دیگر عملیات‌های پرداخت است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. شما می‌توانید به سادگی با استفاده از همراه بانک مسکن، از قبوض خدماتی خود استعلام بگیرید و نسبت به پرداخت‌ها نیز اقدام کنید. همچنین، برای برخی دیگر از خدمات پرداخت نظیر خرید شارژ و بسته اینترنت که اتفاقا جزو عملیات‌های پرتقاضا نیز به حساب می‌آیند، می‌توانید برطرف کردن نیاز‌های خود را برعهده اپلیکیشن همراه بانک مسکن بگذارید. درخواست‌هایی نظیر مسدود نمودن کارت یا اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این برنامه میسر شده است. در نهایت، باید گفت که ویژگی جالب نرخ ارز نیز در این برنامه قرار گرفته است.

همراه بانک مسکن یک برنامه کاربردی و مطمئن برای مشتریان بانک مسکن است و نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های برنامه:

مشاهده جزئیات سپرده و درخواست گردش حساب انتقال وجه از روش‌های مختلف خرید شارژ و بسته اینترنت استعلام چک خدمات مربوط به تسهیلات tags # بازنشستگان سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد