Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ارتش روسیه روز جمعه اعلام کرد که از زمان آغاز آتش‌بس جدید در ادلب،‌ گروه‌های مسلح 6 بار آن را نقض کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، ارتش روسیه روز جمعه خبر داد که گروه‌های مسلح در ادلب از زمانی که آتش‌بس جدید در این استان آغاز شده،‌6 بار آن را نقض کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، «اولگ زورافلو» از مقامات نظامی روسیه روز جمعه در کنفرانس خبری گفت: «از زمان آغاز آتش‌بس در ادلب سوریه از 6 مارس ( 16 اسفند) شش گلوله باران خمپاره توسط گروه‌های مسلح ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
رئیس‌جمهور روسیه شامگاه پنجشنبه (15 اسفندماه) در کنفرانس خبری مشترک با «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه‌ای خود اعلام کرد دو طرف بر سر برقراری آتش‌بس در ادلب سوریه به توافق دست پیدا کرده‌اند.
به گفته پوتین، مسکو و آنکارا بر علاقه‌مندی خود جهت ادامه همکاری‌ها در چارچوب روند آستانه در خصوص سوریه تأکید کردند.
آنکارا و مسکو همچنین توافق کرده‌اند برای نظارت بر منطقه کاهش تنش، در شهرک‌های نزدیک ادلب گشت‌زنی‌های مشترک برقرار کنند.
همچنین مقرر شده در طول بزرگراه M4 سوریه یک کریدور امنیتی به عمق 6 کیلومتر هم از شمال و هم از جنوب ایجاد شود. قرار است بر سر سایر ملاک‌ها ظرف 7 روز آینده تصمیم‌گیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گروه مسلح ادلب آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار داخل پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده و هیچ گروهی مسؤولیت آن را به عهده نگرفته است.

گروه مقاومت اسلامی عراق پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی بارها مواضع آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه در راستای رویکرد خود برای مقابله با اشغالگری و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6095991

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه