Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@07:43:57 GMT

از شایعه تا واقعیت صحبت‌های رئیس نظام پزشکی کاشان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۸۲۸۲

از شایعه تا واقعیت صحبت‌های رئیس نظام پزشکی کاشان

صحبت‌های جنجالی به نقل از رئیس سازمان نظام پزشکی کاشان منتشر شده که سروصدای زیادی به پا کرده است.

از شایعه تا واقعیت: از چند روز گذشته فیلمی مبنی بر اظهارات عجیب رئیس سازمان نظام پزشکی کاشان در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

این فرد با فحاشی به مسئولان نظام ادعا می‌کند که آمار مبتلایان به کرونا بسیار بیشتر از آماری است که مسئولان عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما درحالی ادعا می‌شود که این مرد رئیس سازمان نظام پزشکی کاشان است که رئیس این سازمان خانم دکتر مژگان صحت است.

دکتر مژگان صحت چند روز پیش، در نامه‌های جداگانه ای از آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان؛ دکتر مروجی، رئیس دانشگاه علوم پرشکی کاشان و همچنین دکتر ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور درخواست کرد تا روحانیان برای کمک به بیماران و کاهش استرس پرسنل درمانی، به صورت تمام وقت در بخش های تنفسی مراکز درمانی شهرستان کاشان حضور داشته باشند.

 

تصاویر منتشر شده از این فرد نشان می‌‌دهد که این فرد از افراد ضدانقلاب خارج نشین است. 

 

همچنین برخلاف ادعاهای این فرد «تدروس آدانوم» مدیرکل سازمان بهداشت جهانی برخی ادعاهای مطرح‌شده در رسانه‌ها مبنی بر پنهان‌کاری ایران در مسئله آمار قربانیان ویروس «کرونا»، را رد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان فضای مجازی نظام پزشکی شایعه رئیس سازمان نظام پزشکی نظام پزشکی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات