Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:55:45 GMT

عصبانیت کلوپ؛ در انگلیس با بازو ضربه زدن آزاد است!

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۸۴۱۵

عصبانیت کلوپ؛ در انگلیس با بازو ضربه زدن آزاد است!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تصمیمات داوری در بازی تیمش مقابل بورنموث معترض است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی که امروز ابتدا دروازه اش را مقابل بورنموث باز شده دید، مقابل این تیم به برتری دست یافت تا دوباره در جاده پیروزی قدم بگذارد. یورگن کلوپ از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرده و تاکید کرد گل اول حریف خطا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یورگن کلوپ گفت: "من از کسب سه امتیاز و عملکرد تیمم خوشحال هستم. تصمیمات داوری برای ما سختگیرانه تر بود. تغییر نتیجه شکست 0-1 فوق العاده است. شکست خوردن در فوتبال هیچ نکته مثبتی ندارد، اما باعث می شود شما هنگام کسب پیروزی های بعدی بدانید این نتیج چقدر ویژه بوده و قدرش را بیشتر بدانید.

 

اگر قهرمان شویم واقعا اتفاق ویژه ای رخ داده است. حالا سه روز فرصت داریم تا برای یک بازی دشوار دیگر آماده شویم. این بهترین عملکرد و حمایت تماشاگران زمان حضور من در اینجا بود. ما در دو هفته اخیر ثبات مان را از دست داده ایم و این اتفاق خوبی به شمار نمی آید. ما می خواهیم تا جایی که ممکن است به موفقیت دست یابیم، اما نمی دانم در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

گل بورنموث؟ از جایی که من ایستاده بودم قطعا خطا بود. داوران این صحنه را ندیدند و این برای ما مشکل ساز شده بود. به طور قطع مایک دین کنار من ایستاده بود و نگاه کرد، نگاه کرد و بعد VAR تصمیم گرفت که صحنه واضح نبوده و انگار در انگلیس می توان گفت زدن چنین ضرباتی با بازو قانونی است. من نمی دانم این چگونه ممکن است. این نشان می دهد مشکلات VAR هنوز پابرجاست. ضربه بازیکن حریف به قدری محکم بود که جلوی حرکت جو گومز را بگیرد. این خطا است، همه می دانند چه اتفاقی رخ داده و این خطای واضحی بود."

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره بامزه پژمان جمشیدی از درگیری لفظی با جواد نکونام (فیلم) درگیری لفظی شدید شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران به خاطر فردوسی‌پور و کی‌روش (فیلم) درگیری لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ