Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به استناد بند 2 قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مورخ 13 شهریور 97 مجلس شورای اسلامی، ماده 5 آیین‌نامه اجرایی 30 شهریور 98 هیأت وزیران و بند 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 شیوه‌نامه وزارت آموزش و پرورش مورخ دوم آذر 98 که قرار بود در تاریخ 22 فروردین 98 برگزار شود، با توجه به شرایط کشور به تعویق افتاد و متعاقبا تاریخ جدید آزمون اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شرکت‌کنندگان و متقاضیان مهلت ثبت‌نام که از تاریخ 10 تا 20 اسفند اعلام شده بود، تا پایان سال یعنی 28 اسفند 98 تمدید شد.

محمدزاده به منابع آزمون اشاره کرد و گفت: منابع آزمون شامل دروس عمومی، یعنی فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانه ICDL)، معارف اسلامی، ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی،‌ اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی و زبان انگلیسی است.

وی اضافه کرد: دروس تخصصی نیز شامل روانشناسی رشد، روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌گیری، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی است که برای سهولت در کار جهت خرید کتاب‌ها، پی‌دی‌اف دروس تخصصی ذکرشده‌ در سایت نهضت سوادآموزی بارگذاری شده و در اختیار آموزش‌دهندگان قرار دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین استقلال صبح جمعه در حاشیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه توسط جهاد دانشگاهی در ۱۱ نقطه استان فارس برگزار شد.

وی تصریح کرد: این آزمون در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شده است.

استقلال گفت: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان آزمون نیز گفت: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم بودند.

وی درباره نتایج آزمون نیز اظهار کرد: نتایج آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آزمون استخدامی آموزش مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب صبح جمعه در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 6095692

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد