Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تعدد و سنگینی پرونده‌های بین‌المللی باشگاه کمیته‌ای با حضور چهره‌های حقوقی خبره تشکیل داده‌ایم تا در تنظیم لوایح از تخصص و تجارب آن‌ها استفاده شود.

به گزارش مشرق، با توجه سنگین و بین‌المللی بودن پرونده‌های حقوقی پرسپولیس که در فیفا مطرح است و تنظیم لوایح متعدد، باشگاه اقدام به تشکیل کمیته‌ای کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا انصاری فرد و خواجوند از افراد حقوقی خبره و مطلع دعوت به همکاری رسمی کردند که جلساتی هم برگزار شد.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: با آقای انصاری‌فرد، جلسه‌ای داشتیم که در جریان آن به جمع بندی رسیدیم از افرادی که بر امور حقوق بین‌الملل و مسایل حقوقی فوتبال اشراف دارند و فعالیت کرده‌اند، استفاده کنیم. چون با تعدد پرونده‌ها روبرو هستیم و نیاز به تهیه و تنظیم و ارسال لوایح وجود دارد باید به کارها سرعت داده و در موعد مقرر لوایح خود را ارسال نماییم. به همین دلیل خواستیم از نظرات و تجارب مختلف برای تنظیم لوایح استفاده کنیم.

مهدی خواجه‌ وند ادامه داد: در همین راستا از آقای وکیل که با کمیته ملی المپیک کار می‌کنند و در امر حقوق‌ بین الملل و ورزش در خارج از کشور هم تحصیلات عالیه خود را پشت سر گذارده‌اند و  همچنین از آقای باختر از نیروهای جوان که تجربیات و پرونده هایی در فیفا داشتند، دعوت به همکاری کردیم. آقای عبدالصمد ابراهیمی که به امور حقوقی فوتبال اشراف دارند هم یک جلسه با ما حضور داشتند و نظرات و مشاوره های  خود را با ما در برخی موارد در میان گذاشتند و این ارتباط ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ما در حال دریافت نظرات این عزیزان هستیم. جلسات سنگین و منظمی برگزار شده و خواهد شد.پرسنل بخش حقوقی باشگاه هم در این موارد ما را همراهی خواهند کرد.

خواجوند خاطرنشان کرد: شب گذشته در همین راستا با حضور آقایان انصاری فرد، وکیل، باختر، امیرعلی حسینی، حسین قدوسی مدیران امور بین‌الملل و روابط عمومی باشگاه و اینجانب جلسه‌ای داشتیم که موارد مختلف در پرونده کالدرون و برانکو و دستیاران شان و رای پرونده بودیمیر،گابریل و وضعیت پرونده نیلسون و سرتن چوک مورد بررسی قرار گرفت.اقای انصاری فرد به رغم مشغله های بسیار شخصا در بسیاری از جلسات حضور دارند و اقایان قدوسی و حسینی مدیران روابط عمومی و بین الملل باشگاه هم برای مکاتبات ، تهیه برخی مستندات و انتقال اطلاعات خود و اگاهی دادن‌به رسانه ها در جلسات حضور دارند.

خواجه وند در پایان گفت: بنده علاوه بر این در پرونده های فیفایی و سنگین نظرات کارشناسی برخی وکلای با تجربه حقوق ورزش در ایران که فعلا تمایلی به طرح نام شان نداشته اند و همکاری ما با انها جنبه رسمی یا مستمر ندارد  را دریافت کرده و نهایتا پس از جمع بندی همه مشاوره ها و نظرات در کمیته حقوقی شکل گرفته در باشگاه، لوایح و دعاوی مناسب هر پرونده به فیفا ارسال خواهد شد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد فیفا شکایت جریمه باشگاه پرسپولیس انصاری فرد پرونده ها بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود

 دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.   آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.   روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.   علی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.   وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.   دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد