Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بارسلونا موفق شد در دیدار مقابل رئال سوسیه‌داد با گلزنی مسی به پیروزی دست یابد. تاریخ انتشار: 23:04 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۸۰۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته بیست و هفتم لالیگا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان رئال سوسیه‌داد بود که این دیدار را با پیروزی یک بر صفر به اتمام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، داور بازی به کمک VAR برخورد توپ به دست بازیکن سوسیه‌داد را هند پنالتی تشخیص داد تا لیونل مسی پشت ضربه توپ قرار بگیرد و در دقیقه ۸۱ گل برتری و سه امتیازی تیمش را به ثبت برساند. همچنین در وقت های تلف شده گل دوم بارسلونا  که توسط آلبا به ثمر رسید توسط کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد.

بارسلونا با این برد ارزشمند ۵۸ امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول بازگشت. رئال سوسیه‌داد نیز با ۴۳ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: نبرد اتلتیکومادرید و سویا برنده نداشت انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لالیگا اسپانیا سوسیه داد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید