Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:13:50 GMT

کاهش ۴۳ درصدی تعداد مسافران ناوگان اتوبوسی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۰۶۶۳

کاهش ۴۳ درصدی تعداد مسافران ناوگان اتوبوسی در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شرفی شامگاه شنبه در سخنانی گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا، به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس و باهدف کاهش مراجعات حضوری در محل‌های ارائه خدمات نظیر دفاتر پیشخوان، ادارات، انجمن‌ها و… تا اطلاع ثانوی بسیاری از خدمات حمل و نقل ازجمله تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان بار و مسافر به صورت غیرحضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

smartcard.rmto.ir انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از ترددهای غیرضروری و سفر خودداری کنند و درصورت استفاده از حمل و نقل عمومی حتماً بهداشت فردی را رعایت کنند، گفت: در روزهای سپری شده از اسفند ماه سال جاری شاهد کاهش محسوس استفاده از ناوگان عمومی برون استانی لرستان هستیم به طوری که تعداد سفر با اتوبوس ۲۰.۸۲ درصد و تعداد مسافران این ناوگان ۴۳.۷۳ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: همچنین سفر با ناوگان مینی بوس استان ۳۹.۵۵ درصد و تعداد مسافران این ناوگان ۶۵.۷۸ درصد کاهش داشته است و در حوزه سواری کرایه نیز شاهد کاهش ۲۵.۵۲ درصدی سفر و ۲۸.۳۴ درصدی آمار مسافران نسبت به مدت مشابه در سال قبل هستیم.

شرفی تصریح کرد: بهترین راه پیشگیری از ابتلاء به کرونا، در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت است از این رو از مردم تقاضا می‌کنیم با مدیریت زمان سفرهای خود از انجام سفر در این برهه زمانی پرهیز کنند و از رانندگان عزیز نیز خواهشمندیم از مراجعات حضوری و همچنین حضور در محل‌های تجمع ازجمله سالن‌های اعلام بار و مراکز ارائه خدمات بشدت پرهیز کنند و از خدمات غیرحضوری سازمان راهداری استفاده کنندتا به یاری خداوند و کمک مردم از این بحران کشوری بسلامت عبور کرده و کرونا را با تدبیر و همکاری شکست دهیم.

کد خبر 4872736

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان شهرکرد قزوین بارش باران ماسک طبی ستاد مقابله با کرونا بیرجند شیراز احتکار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

تین نیوز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در نخستین گام از نوسازی ناوگان از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی اسحاقیان اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین آلات خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

اسحاقیان افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم ها و ماشین آلات آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته ایم خدمات را با کیفیت مطلوب تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، ماشین آلات و مکانیزم های جدیدی به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرایند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا