Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل حقوقی فوتبال گفت: اعتراض به رای استوکس و اروین بستگی به تصمیم مدیریت باشگاه تراکتور دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ باشگاه تراکتور هنوز  از شوک محکومیت در پرونده آنتونی استوکس خارج نشده بود که روز گذشته خبر رسید این باشگاه در پرونده لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی سابق خود نیز به پرداخت ۱۰۰ هزار دلار محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال فیفا به باشگاه تراکتور ۴۵ روز فرصت داد تا این مبلغ را به اروین پرداخت کند در غیر این صورت این باشگاه  با جرایم دیگری مواجه می‌شود.  

محمد صابر مهدوی وکیل حقوقی فوتبال درباره محکومیت این باشگاه در پرونده آنتونی استوکس بیان کرد: بله متاسفانه باشگاه تراکتور در پرونده استوکس به پرداخت ۴۰۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود دیرکرد یکساله از سوی فیفا محکوم شده است. البته این پرونده در اختیار یک وکیل خارجی بوده و تصمیم گیری درباره اعتراض به رای در اختیار مدیریت باشگاه است.

او ادامه داد: تراکتور ۱۰ روز فرصت دارد که متن اصلی رای را درخواست کند که در حال حاضر قصد چنین امری را داشته تا در ادامه نسبت  به اعتراض به رای صادره اقدام کند.  

مهدوی درباره اینکه نگرانی بابت محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور وجود دارد، گفت: فیفا ضمانت اجرای رای پرونده آنتونی استوکس را محرومیت پنجره‌ی نقل و انتقالاتی قرار داده که چنین ضمانت اجرایی زمانی اعمال می‌شود که باشگاه ظرف مهلت مقرر رای را اجرا نکند یا نسبت به آن اعتراضی نداشته باشد. اگر باشگاه به رای استوکس اعتراض نکند در آن صورت ۴۵ روز زمان دارد تا جرایم را پرداخت کند و در صورتی که این کار را نکند پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می‌شود.

به هر حال به نظر می‌رسد احتمال اعتراض سرخ‌پوشان به رای استوکس مهاجم پر سپولیس بیشتر از پذیرفتن آن در برهه فعلی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور باشگاه تراکتورسازی استوکس آنتونی استوکس باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور