Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جاسم محمدی فارسانی  روز یکشنبه با تاکید بر مشارکت تمام مردم برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در استان افزود: با هدف پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامت مددجویان بخشی از خدمات و فرآیندهای کمیته امداد استان لرستان الکترونیکی انجام می‌شود که می توانند از طریق سامانه درخواست خود را ثبت  کرده و از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی فارسانی با بیان این‌که عمده فعالیت‌های خدمات کمیته امداد  لرستان به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود اظهار داشت:‌ انجام درخواست‌های مددجویان تحت پوشش  تازمان ریشه کنی این ویروس به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ادامه دارد بنابراین مددجویان با ورود به پایگاه اینترنتی E.emdad.ir می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تاکید بر ورود بیشتر خیران جهت کمک به مددجویان این نهاد در شرایط کنونی اضافه کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و ضرورت حضور مردم در خانه‌ها، خانوارهای تحت پوشش نیازمند کمک‌های معیشتی بیشتری هستند و می‌طلبد که خیران برای کمک به مددجویان ورود کنند.

محمدی فارسانی گفت: همچنین تمهیدات لازم برای کمک الکترونیکی شهروندان به ویژه برای جشن نیکوکاری اندیشیده شده و خیران می‌توانند به‌صورت الکترونیکی و غیر حضوری با استفاده از کد دستوری #۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را واریز کنند.

تاکنون ۱۰۴ نفر در لرستان به کرونا مبتلاشده اند که از این تعداد پنج نفر جان باختند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی ره لرستان ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی ره لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد