Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شبکه قرآن و معارف سیما، مراسم معنوی اعتکاف را با شعار "خدا همیشه همه جا" با ارتباط مستقیم از حرم مطهر رضوی و حرم مطهر عبدالعظیم حسنی علیهماالسلام به روی آنتن می‌برد. تاریخ انتشار: 09:19 - 18 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۸۱۵

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌ای با رویکرد برگزاری مراسم اعتکاف و انجام اعمال ام داوود برای بینندگان این شبکه که به دلیل شرایط کنونی در منازل حضور دارند تدارک دیده است که از روز یکشنبه هجده تا سه شنبه بیستم اسفند به مدت ۳ روز، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام از ساعت ۷:۳۰ صبح به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویژه برنامه مخاطبان از قرائت قاریان ممتاز و بین المللی و مناجات خوانی و قرائت زیارت امین الله و مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت علیهم السلام و سخنرانی وعاظ محترم بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده برنامه‌های آخر هفته تلویزیون اینجا کلیک کنید

این برنامه در چهار بخش از ساعت ۷:۳۰ صبح تا اذان ظهر، ساعت ۱۵ الی اذان مغرب، ساعت ۱۹ الی ۲۳ و سحرگاهی از ساعت ۴ بامداد تا اذان صبح پیش بینی و با حرم مطهر امام رضا علیه السلام، حرم مطهر سیدالکریم علیه السلام و عتبات عالیات ارتباط مستقیم خواهند داشت.

خاطرنشان می‌کند مراسم اعمال ام داوود روز سه شنبه بیست اسفند مصادف با پانزده رجب ساعت ۱۳، از حرم، ولی نعمتمان امام رضا علیه السلام پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تلویزیون صدا و سیما علیه السلام حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی

بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مشهد مقدس آغاز شده است، بار دیگر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را غرق در فیض و برکت کرد.

زائران بارگاه منور رضوی که از اقصی نقاط کشور برای عرض ارادت به ثامن الحجج (ع) به مشهد مقدس مشرف شده‌اند، با مشاهده باران، اشک شوق ریخته و به دعا و نیایش پرداختند. در این میان، خادمان آستان قدس رضوی نیز با تلاش شبانه‌روزی خود، در جهت ارائه خدمات بهتر به زائران کوشا هستند.

خدمت‌رسانی به زائران در زیر باران

چایخانه‌های حرم مطهر با توزیع چای گرم و پذیرایی از زائران، لحظات دل‌انگیزی را برای آنان رقم زدند. همچنین، ماشین‌های زائربر و ویلچر در صحن‌های مختلف حرم مطهر حضور داشته تا زائران سالمند و معلول به راحتی بتوانند در حرم جابجا شوند.
 

برپایی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

با وجود بارش باران، نمایشگاه در آستان بقیع در صحن غدیر دایر بوده و زائران با استقبال گرم از این برنامه، با مظلومیت ائمه اطهار علیه السلام بیش از پیش آشنا می‌شوند.
 

فضای شاد و معنوی در رواق کودک و خردسالان

رواق کودک و خردسالان حرم مطهر رضوی نیز با وجود بارش باران، فضایی شاد و معنوی داشته و برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برای کودکان و خردسالان در این رواق در حال برگزاری است.

بارش رحمت الهی در حرم مطهر رضوی، جلوه‌ای از عشق و عنایت الهی به این مکان مقدس بود و زائران نیز با حضور در این بارگاه ملکوتی، از فیوضات معنوی آن بهره‌مند شدند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود