Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وکیل و کارشناس حقوق بین‌‌المللی می‌گوید «محمد بن‌ زاید» ولی‌عهد ابوظبی در پشت قضیه بازداشت دو شاهزاده سعودی قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رسانه‌ها امروز شنبه از بازداشت دو شاهزاده سعودی به نام‌های «احمد بن عبدالعزیز» برادر سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و «محمد بن نایف» برادر زاده سلمان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه «محمود رفعت» وکیل حقوقی و کارشناس حقوق بین‌الملل به نقل از یک منبع موثق نوشت که بن زاید در پشت قضیه بازداشت این شاهزادگان قرار دارد.
رفعت نوشت: «به نقل از یک منبع موثق در داخل عربستان تأکید می‌کنم که اقدام محمد بن سلمان برای بازداشت شاهزادگان از جمله محمد بن نایف و احمد بن عبدالعزیز بنا به دلیل اخبار ساختگی بوده که از محمد بن زاید به دست او رسیده مبنی بر اینکه دستگاه‌های امنیتی تماس تلفنی این شاهزادگان با سفرای کشورهای اروپایی در عربستان با هدف عزل بن سلمان از قدرت را رصد کرده‌اند».
از روز جمعه (شانزدهم اسفند) در عربستان زمزمه‌هایی از دور جدیدی از بازداشت‌ها به دستور «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی به گوش رسید تا اینکه رسانه‌های آمریکایی مثل وال‌استریت ژورنال و بلومبرگ درباره این موضوع گزارش‌هایی منتشر و شایعات را تأیید کردند.
مهم‌ترین اشخاصی که بازداشت شده‌اند، «احمد بن عبدالعزیز» عموی ولی‌عهد (برادر سلمان) و «عبدالعزیز بن سعود بن نایف» وزیر کشور کنونی هستند. برخی منابع از «محمد بن نایف»‌ ولی‌عهد پیشین هم نام برده‌اند. شمار دیگری از شاهزادگان هم هستند که هنوز نام آنان منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بن زاید قضیه بازداشت شاهزادگان بن عبدالعزیز ولی عهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد