Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: ابلاغ الکترونیک باعث شده است تا اطاله دادرسی در این استان به کمتر از یک ماه کاهش یابد و از حجم ورودی پرونده‌ها نیز کاسته شود. تاریخ انتشار: 11:00 - 18 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۸۳۵

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان برگزاری نشست فصلی روسا و دادستان های هرمزگان گفت: ابلاغ الکترونیک باعث شده است تا اطاله دادرسی در استان به کمتر از یک ماه کاهش یابد و از حجم ورودی پرونده‌ها نیز کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی دوماه گذشته ۹۷ درصد ابلاغ‌های قضایی و ۹۹ درصد ابلاغیه‌های شورا‌های حل اختلاف استان به صورت الکترونیکی صادر شده است که بر این اساس استان هرمزگان رتبه اول در صدور ابلاغات الکترونیک را در سراسر کشور کسب نموده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۸۱ درصدی ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی

وی یادآور شد: طرح توسعه دفاتر خدمات قضائی در تمام بخش‌ها و روستا‌های بزرگ استان نیز در دستور کار است.

صالحی تصریح کرد: در نتیجه برنامه ریزی های گسترده و توسعه زیرساخت ها هم اکنون در همه شهرستان های استان هرمزگان دفاتر خدمات قضایی وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان ابلاغ الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه

یوسف شعبانی گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۲۷۶ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

او گفت: تاکنون ۴۹۱ هزار و ۵۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک تاثیر مثبتی در تامین سبد معیشتی خانوار داشته و بدون تزریق نقدینگی کمک می‌کند تا مردم بتوانند از طریق کالابرگ الکترونیکی بخشی از مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه