Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:28:51 GMT

مسابقات تنیس آزاد فرانسه طبق برنامه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۳۰۹۱

مسابقات تنیس آزاد فرانسه طبق برنامه برگزار می شود

مسئولان برگزاری مسابقات تنیس آزاد فرانسه اعلام کردند هیچ برنامه‌ای برای لغو یا تعویق این تورنمنت ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که تورنمنت های مختلف تنیس به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده اما مسئولان برگزاری مسابقات آزاد فرانسه اعلام کردند این رقابت ها طبق برنامه برگزار خواهد شد.

تورنمنت آزاد فرانسه از ۲۴ می تا ۷ ژوئن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان برگزاری گرند اسلم فرانسه اعلام کردند سناریوهای مختلف را بررسی کرده و برنامه‌ای برای لغو یا تعویق مسابقات ندارند. 

مدیر اجرایی فدراسیون تنیس فرانسه در این خصوص اعلام کرد ما ۱۳ هکتار زمین داریم که راحت می‌توانیم تماشاگران را مدیریت کنیم و بر این اساس فضای مسابقات تنیس با استادیوم فوتبال متفاوت است.

در سال ۲۰۱۹ حدود ۲۵۰ هزار تماشاگر این مسابقات را از نزدیک نظاره گر بودند. در این سال رافائل نادال عنوان قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه تنیس ویروس کرونا برنامه آزاد فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد