Web Analytics Made Easy - Statcounter

"کرونا تایم" لفظی است که امروز بر سر زبان دانشجویان می‌چرخد و اسم روز‌های قرنطینه‌ای دانشجویانی شده که حالا امروز هرکدام در شهرخود و خانه خود چشم به موبایل و اینستاگرام دوخته‌اند و اخبار را مدام مرور می‌کنند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "کرونا تایم" لفظی شده که امروز بر سر زبان دانشجویان می‌چرخد و اسم روز‌های قرنطینه‌ای دانشجویانی شده که حالا امروز هرکدام در شهرخود و خانه خود چشم به موبایل و اینستاگرام دوخته‌اند و اخبار را مدام مرور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو کانون‌های دانشجویی دست از کار برنداشته‌اند تا روز‌های کرونایی دانشجویان را به بهترین شکل ممکن مشغول کنند تا علاوه بر بهداشت جسمی، بهداشت روانی دانشجویان نیز رعایت شود.

کانون شعر و ادب دانشگاه شهید بهشتی از پای ننشسته و جلسات شعر را به صورت آنلاین برای دانشجویان برگزار کرد و علاوه بر شعرخوانی، دورهمی داستانک خوانی را نیز در یازدهم اسفندماه برای دانشجویان برگزار کرد. این جلسات در نرم افزار اسکایپ و تصویری برگزار شد.

  مسابقه «ترم کرونایی» در دانشگاه های تهران برگزار می شود
کانون همیاران سلامت و دفتر مشاوره سلامت شهید بهشتی مسابقه‌ای را برای دانشجویان تدارک دیده‌اند تا همزمان با این قرنطینه محتوای آموزشی نیز در آن‌ها رشد کند این مسابقه《ترم کرونایی》نام دارد.

این مسالقه بر حول ۴محور است:
خودمراقبتی و رعایت بهداشت در پیشگیری و مبارزه با کرونا
نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیشگیری از کرونا
بهداشت روانی، امیدواریو اوقات فراغت در ایام کرونایی
عوارض، پیامد‌ها و اموخته‌های فردی و اجتماعی تروم کرونا

مهلت ارسال آثار برای دانشجویان تا دهم فروردین ماه است. گفتنی است که دانشگاه تهران نیز در این مسابقه شرکت کرده است.
  ختم دسته جمعی قرآن با اسکایپ
هیئت دانشجویی متوسلین به ۱۴معصوم خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف نیز برنامه جمع خوانی سوره واقعه را در اسکایپ با حضور دانشجویان شبانه برگزار می‌کند.   سلفی دانشجویی با پدر

کانون آیین روشن دانشگاه صنعتی شریف نیز طی اطلاعیه جالبی پویشی با نام #قهرمان_من به مناسبت روز پدر برگزار کرده است.
متن اطلاعیه به شرح زیر است :

"تو این مدت کرونا ما را هم مثل شما خونه نشین کرده ولی بیکار ننشستیم و سعی می‌کنیم از طریق فضای مجازی همراه هم باشیم و شمام کمکمون کنین تا بتونیم این ایام بیشتر کنار هم باشیم. الانم همونطوری که اطلاع دارین برای روز پدر چندتا برنامه ویژه گذاشتیم که منتظر همراهی و همکاری شما هستیم یکیش فراخوان جمله به #پدر_قهرمان_من برای ویژه نامه کاکتوس یکیشم فراخوان سلفی با پدر برای تهیه کلیپ روز پدر هست که از شمام میخواهیم کمک کنین تا بتونیم این برنامه هارو به خوبی پیش ببریم و کنار هم لذت ببریم و فعلا مجازی کنار هم باشیم"

مسابقه کتابخوانی برای دختران امیرکبیری 


دفتر دختران دانشگاه امیر کبیر نیز از شرایط کرونایی و فرصت خانه نشینی دانشجویان استفاده کرده و مسابقه کتابخوانی باشگاه سلما را برگزار کرده است و اتفاقا جوایز ویژه‌ای هم برای آنها درنظر گرفته است و فایل های الکترونیکی کتابها را با قیمت های بسیار کم برای دانشجویان فراهم کرده است.

پویشی برای توزیع مواد ضدعفونی کننده بین مردم 


گروههای جهادی و بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران به همکاری کمیته امداد فراخوان جمع آوری کمک مالی برای تهیه بسته بندی لوازم بهداشتی برای خانواده‌های کم بضاعت را اعلام کردند.

در این حرکت خیر با نام مدافعان سلامت جمعیت دانشجویی امام حسن، گروه جهادی هدایت، پویش مردمی به توان ما،هیئت هنر و بسیج های دانشجویی دانشگاههای سراسر تهران دخیل شدند.

     مسابقه ای برای علوم پزشکی ها   به همت مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همکاری کانون‌های فرهنگی دانشجویان مسابقه بزرگ کاری کروناتور برگزار می‌شود.   بر اساس این گزارش، این مسابقه با نگاهی طنز آمیز به بحث ویروس کرونا و درقالب شعر، داستان کوتاه و طنز و... برگزار می شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کانون های دانشجویی گروههای جهادی ویروس کرونا هیئت دانشجویی برای دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد