Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@16:59:27 GMT

کاوه رضایی گل کاشت محمدی اخراج شد !

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۳۱۶۸

کاوه رضایی گل کاشت محمدی اخراج شد !

تیم شارلروا با گلزنی کاوه رضایی پیروزی قاطعانه‌ای را برابر تیم خنت کسب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شنبه شب در دیدار‌های همزمان هفته بیست‌ونهم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم شارلروا با نتیجه پرگل ۴ بر یک از سد تیم خنت گذشت. نیانگبو در دقیقه ۵۹ زننده تک گل تیم خنت بود. نیچولسون در دقیقه ۳۸، مارکو در دقیقه ۴۴ از روی پنالتی، فال در دقیقه ۵۷ و کاوه رضایی در دقیقه ۸۹ از روی پنالتی هم چهار گل تیم شارلروا را به نام خود ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه میلاد محمدی ۸۴ دقیقه در ترکیب تیم خنت بازی کرد. او در فاصله شش دقیقه تا پایان مسابقه کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین اخراج شد. در ترکیب تیم شارلروا نیز کاوه رضایی ستاره سابق استقلال و علی قلی‌زاده به ترتیب حضوری ۹۰ و ۷۴ دقیقه‌ای در میدان داشتند.

در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک تیم‌های خنت با ۵۵ امتیاز، شارلروا با ۵۴ امتیاز و یوپن با ۳۰ امتیاز به ترتیب رتبه‌های دوم، سوم و سیزدهم را در اختیار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژوپیلر لیگ بلژیک شارلروا کاوه رضایی میلاد محمدی ژوپیلر لیگ بلژیک شارلروا کاوه رضایی لژیونرهای ایران میلاد محمدی تیم شارلروا کاوه رضایی تیم خنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم

شانس شاگردان یورگن کلوپ برای فتح لیگ برتر انگلیس، با قبول دومین بازی بدون برد متوالی کمتر از قبل شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیک لندن تیم‌های فوتبال وستهام و لیورپول برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

جارود بوون در دقیقه ۴۳ گل نخست را برای وستهام به ثمر رساند اما لیورپول نه تنها گل خورده را در دقیقه ۴۸ توسط اندرو رابرتسون پاسخ داد بلکه به لطف گل به خودی آلفونسو آرئولا، دروازه‌بان تیم وستهام در دقیقه ۶۵ از حریف پیش افتاد. این گل اما منجر به پیروزی لیورپولی‌ها نشد چرا که مایکل آنتونیو در دقیقه ۷۷ کار را برای وستهام به تساوی کشاند.

این بازی یک حاشیه هم داشت که درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی بود طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد.

لیورپول که هفته گذشته نیز بازی معوقه‌اش در دربی مرسی‌ساید را به اورتون باخت، با قبول این تساوی ۷۵ امتیازی ماند و پایین‌تر از منچسترسیتی و آرسنال در رده سوم باقی ماند. این در حالیست که آرسنال با یک بازی کمتر (نسبت به لیورپول) و ۷۷ امتیاز و منچسترسیتی با دو بازی کمتر و ۷۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. این بدان معناست که فاصله لیورپول با صدر جدول به صورت بالقوه می‌تواند به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند، آن هم در شرایطی که این تیم سه بازی دیگر تا پایان فصل فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان