Web Analytics Made Easy - Statcounter



در حالی که بسیاری از رقابت‌های شطرنج معتبر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده اما در یک اقدامی عجیب مسابقات قهرمانی تیمی پیشکسوتان در پراگ پیگیری شد!

به گزراش ایسنا، باوجود شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بسیاری از رقابت ها ورزشی لغو شدند. همچنین بسیاری از رقابت های معتبر شطرنج هم به دلیل کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن در بین شطرنج بازان لغو و یا به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات آزاد شطرنج تایلند که شش ماه به تعویق افتاد،لغو مسابقات شطرنج اچ دی بانک که قرار بود در ویتنام برگزار شود، لغو مسابقات آزاد دبی که یکی از مسابقات مطرح و معتبر شطرنج جهان بود، لغو قهرمانی آماتور های جهان و ... از جمله مسابقاتی بودند که به دلیل کرونا به تعویق افتاد یا به کلی لغو شد.

اما در یک اقدامی عجیب مسابقات قهرمامی پیشکسوتان در پراگ به تعویق نیفتاد. این مسابقات با حضور ۱۰۶ تیم، که ۵۵ تیم آن در رده سنی بالای ۵۰ سال و ۵۱ تیم در رده سنی بالای ۶۵ سال شرکت کرده اند. در هر تیم بدون در نظر گرفتن کادر فنی و پشتیبانی حداقل چهار شطرنج باز وجود دارد. این اجتماع افراد در یک مکان می تواند به شیوع ویروس کرونا کمک کند. باید دید که چرا این مسابقات مانند رقابتهای دیگر به تعویق نیفتاده است؟

این مسابقات از ۱۵ تا ۲۵ اسفند در پایتخت کشور جمهوری چک در حال پیگیری است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشمیه متقیان، الهام صالحی، امان الله پاپی و صادق بیت سیاح، چهار ورزشکار خوزستانی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

زهرا کرم زاده و مهدی فارسی به عنوان مربی از خوزستان، تیم ملی دوومیدانی ایران را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی می‌کنند.

مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان از بیست و سوم اردیبهشت ماه در ژاپن آغاز می‌شود و نهم خرداد با شناخت نفرات برتر در ماده‌های مختلف به پایان می‌رسد.

کد خبر 6099553

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!