Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس طی مصاحبه ای از پیش‌خور شدن ۱۷ میلیارد تومان از پول اسپانسر این باشگاه در فصل گذشته خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد حسن انصاری‌فرد در صحبت‌هایی عنوان کرد:

ما از زمانی که وارد باشگاه پرسپولیس شدیم منابع زیادی پیش‌خورد شد. ما نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان از درآمد امسال را فصل پیش پرداخت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن انصاری‌فرد افزود:

ما الان با ایرانسل، همراه اول و رایتل فقط پیامک هواداری ۳۰۳۰ را توصیه می‌کنیم. پیامک ۳۰۹۰ اصلا اعتبار ندارد. متاسفانه در ۳ الی ۴ سال اخیر ایرانسل و سایر اپراتور‌ها که برای باشگاه کار می‌کردند، متاسفانه با ریزش فوق العاده زیادی روبرو شدیم.

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد:

ایرانسل با ما همکاری خوبی دارد و ما از آن‌ها تشکر کرده‌ایم. منبع اصلی درآمد ما از این سامانه‌ها بوده است. متاسفانه سامانه دچار ریزش شده و هوادار به طور مستقیم نمی‌تواند راهی سامانه شود و ما از وزیر ارتباطات درخواست کردیم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مستثنی شوند و این منبع درآمدزایی باشگاه را از دست داده‌ایم.

محمد حسن انصاری‌فرد ادامه داد:

من فقط به دنبال این هستم که پرداختی بازیکنان را به طور کامل پرداخت کنیم. برای ما اولویت این است که پرسپولیس در آرامش باشد. این قول را به هواداران می‌دهم که نمی‌گذاریم پرسپولیس فصل آینده را با ۶ امتیاز منفی شروع کند. گروه حقوقی خوبی الان درنظر گرفته‌ایم. بحث‌های بودیمیر، کالدرون، برانکو و لایحه‌های دفاعیه آن‌ها را آماده می‌کنیم.

محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:

نهایت پولی که کالدرون از ما می‌خواهد درخواست ۳۰۰ هزار دلار و ۲۵۰ هزار دلار غرامت فسخ کرده است و ما باید ۳۰۰ هزار دلار به ایشان بدهیم. شکایت برانکو به دست ما رسیده و ۲۵ هزار فرانک برای دادرسی باید بدهیم برای استیناف. بعداز اینکه ما لایحه دفاعیه را می‌فرستیم پس از یک الی دو ماه ما ۲۱ روز فرصت داریم تا به استیناف بفرستیم. استیناف مورد بررسی قرار می‌دهد و راجع به ان تصمیم گیری می‌کنیم. پس از آن هم ما دادگاه CAS را هم خواهیم داشت. البته ما دوست داریم پول برانکو را بپردازیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسپانسر پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز

ایسنا/البرز مدیرکل صمت البرز گفت: حدود هزار نفر در بخش معدن استان مشغول به کار هستند.

محمد انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ معدن فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر معادن استان به مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سنگ لاشه ساختمانی اختصاص دارد.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر معادن البرز در کدام مناطق متمرکز است، گفت: محدوده تهراندشت در شهرستان ساوجبلاغ بیشتر معادن البرز را در خود جای داده است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این معادن صورت گرفته و ۹۸۵ نفر هم در آنها مشغول به کار هستند.

مدیر کل صمت البرز با اشاره به پروانه‌های جدیدی که سال گذشته صادر شده، افزود: سال گذشته در مجموع شش فقره پروانه بهره برداری معدن و شش فقره پروانه اکتشاف در استان صادر شده است.

انصاری ابراز کرد: علاوه بر این، سال گذشته صلاحیت هشت معدن به دلیل عدم فعالیت و انجام تعهدات قانونی بهره بردار سلب شده است.

وی با اشاره به وجود تعدادی معدن غیرفعال در استان گفت: در حال حاضر ۳۰ معدن غیرفعال در استان وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در صدد فعال سازی آنها هستیم.

انصاری افزود: با اولویت برنامه جامع وزارت صمت در راستای توسعه معادن کشور، تمامی ظرفیت‌های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی