Web Analytics Made Easy - Statcounter

دین محمدی از زحمات مهاجری تشکر کرد.

طرفداری- مربی تیم نساجی می گوید ما کادر یکدلی داریم که همگی از ریشه استقلال هستیم اما فقط به موفقیت نساجی فکر می‌کنیم.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تعطیلی لیگ برتر و شرایط نساجی مازندران اظهار داشت:

ما با کادر جدید فقط یک بازی انجام دادیم که موفق شدیم تیم خوب ماشین‌سازی را شکست دهیم و با شوکی که به تیم وارد شده بود شرایط خوبی را سپری می‌کردیم که لیگ تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همچنان تمرینات را پیگیری می‌کنیم، چون ۹ بازی سخت بعد از تعطیلات داریم.

وی ادامه داد:

باید از مهاجری تشکر کنیم که زحمات زیادی برای این تیم کشید. کادر ما هم تمام تلاش خود را می‌کند تا با بهترین رتبه لیگ را به پایان برسانیم.

دین‌محمدی در خصوص پست صمد مرفاوی در کادرفنی نساجی گفت:

من دقیقا نمی‌دانم پست مرفاوی در تیم چیست، مانند شما از باشگاه شنیده‌ایم که او مدیرفنی تیم شده اما کلا این موضوعات زیاد برای ما مهم نیست. کادرفنی یکدلی داریم که همگی از ریشه استقلال هستیم و فقط به موفقیت نساجی فکر می‌کنیم.

مربی نساجی در پایان درباره مشکلات مالی تیم تصریح کرد:

همه تیم‌ها در لیگ برتر مشکلات مالی دارند که نساجی هم مانند باقی تیم‌ها است. با این حال، کادر مدریتی تمام تلاش خود را می‌کند که این مشکلات را به حداقل برساند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی مقابل نساجی با دو گل شکست خانگی را تحمل کرد که پارسا جعفری دروازه‌بان جوان گاندوها روی گل اول نساجی اشتباه تاثیرگذاری داشت و این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اشتباهی که پارسا جعفری در مسابقه با نساجی انجام داد در پایان این بازی مورد پرسش از محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن قرار گرفت و او هم در این خصوص صحبت کرد.

ربیعی در این مصاحبه به حمایت از هر دو دروازه‌بان خود پرداخت و ضمن روحیه دادن به فروزان و جعفری اعلام کرد به خاطر یک یا دو اشتباه عملکرد خوب آنها در گذشته را نادیده نمی‌گیرد.

حالا در فاصله کوتاه تا دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی یک ابهام بزرگ درباره خط دروازه گاندوها به وجود آمده و مشخص نیست چه کسی در بازی بعدی گلر سبزپوشان خواهد بود.

این در حالی است که محسن فروزان گلر با تجربه ذوبی‌ها که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد انگیزه فراوانی برای این مسابقه خواهد داشت و احتمال بازگشتش به چارچوب دروازه بیشتر است.

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!